Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eigenwijs persoon.
Gaat em niet worden,
probeer anders 300 pushups en 1000 situps.
Heeft zijne nick goed gekozen.
OT veel succes maar verwacht er niet teveel van want in 2 weken tijd bereikt ge echt niet hetgeen wat gij in gedachten hebt !! Anyway een prettige reis toegewenst
Waarom zwem je niet naar Marokko toe, zul je wat strakker in je vel zitten
Hehehehe.
@ Topic
Fitter word je niet in twee weken. Conditie bouwen is erg beperkt mogelijk, en massa winnen gewoon onmogelijk (wellicht alleen wat vocht: sarcoplasmetische groei).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
''Iemand die zegt dat iets onmogelijks is zegt het omdat 'ie' het zelf niet kan''
Of omdat diegene gewoon realistisch is. Zou zomaar ook nog eens kunnen.
Wat jij wil is in 2 weken tijdsduur gewoon onmogelijk klaar. Enige advies wat ik je kan geven is inderdaad, begin dan alvast met trainen voor volgend jaar als je zoiets hebt. Als dat niet de bedoeling is en echt puur en alleen voor dit reisje zou ik niet eens meer de moeite doen. Zonde van je tijd. Beetje ondoordacht om te verwachten dat je op 2 weken resultaten kunt verwachten. De kleinste zichtbare verschillen daar gaan al rustig zo'n 3 maanden overheen. Voor wat grotere verschillen een half jaar (ligt er natuurlijk allemaal aan hoeveel ervaring je al hebt enzo) en voor de grotere verschillen minstens een jaar. Kortom, in 2 weken kun je niets bereiken. Enige wat je dan nog zou kunnen doen is tijdens (want vooraf heeft ook geen zin) je vakantie daar gewoon letterlijk 'pompen' met dingen die je bij de hand hebt (optrekken aan een boom/stang/trap whatever) opdrukken, dippen tussen 2 stoelen zodat je er dankzij de pomp in je spieren ietjes voller uitziet. Al zou ik persoonlijk die moeite niet doen. Maar echt, that's all.
Mijn reply was serieus trouwens. de eerste week HIIT en de 2e week bijkomen en herstelen eventueel wat lichter bezig zijn.
Daaruit haal je het meeste rendement in 2 weken, maar dat is relatief, het is amper waarneembaar.
face it, 2 weken is te kort. Doelloos joggen gaat het ook niet doen. HIIT werkt dan beter, als je maar herstel neemt daarna..
By the way(wil geen krachttraining) Wil fitter worden..wat fitter worden in 2 weken Realiseer me natuurlijk dat dat kort is..[/quote]
veel resultaat ga je toch niet boeken, vind dat een typische reactie van mensen , als de zon schijnt , en ze willen in zwembroek rond lopen , realiseren ze zich dat ze snel kilo's moeten afvallen in 2 weken bijvoorbeeld .
als dat zou kunnen , zou ik me in de winter ook niet liggen afbeulen voor men spieren te onderhouden
Dan neem je wat van dit, allemaal bij elkaar voor het beste resltaat;
Muscle Juice Revolution 2600 Mutant Mass
PVL Nutrients
En neem ook maar wat van dit, omdat het zo stoer klinkt!
Horse Power
Ultimate Nutrition
Dan ga je per dag 4x interval trainingen doen en daarna voetballen (krijg je gespierde benen van heb ik gehoord)
Dan heb je MASS! en wordt je kneiterdroog van de cardio, ik zeg doen.
En als je toch al bezig bent, oral winny kuurtje kan ook geen kwaad, tis maar 2 weken dus heb je geen liver support nodig
Dan heb je mutant muscle juice mass als een paard en de gespierde benen van een voetballer. Elke dag buik erbij doen kan geen kwaad, lekker overtrainen in 2 weken, je kunt toch herstellen op vakantie. Neem wel precies 28,3gr whey na de workout want meer kan je lichaam niet aan. 3x10 met statisch gewicht is het beste, maar je kunt ook maandag op kracht trainen met 5x5 en dan vrijdag op uithuidingsvermogen (de experts kennen dit als droogtrainen) en woensdag FOR ZA MASS (mits je mutant mass neemt, anders werkt het niet zo goed, misschien wel met HORSE POWER) en dan insuline na de training. Weinig vet eten anders wordt je dik en dat wil je niet hebben als je dalijk op vakantie gaat.
Succes gegarandeerd, al die stumperts die jaren nodig hebben voor een goed lichaam weten gewoon niet hoe ze moeten supplementeren!
P.S. squats zijn slecht voor je knieen
P.S.S. deadlifts zijn slecht voor je rug
P.S.S.S. bankdrukken is goed voor je schouders
P.S.S.S.S. alles in de smith of op apparaten
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Denk tog meer uithouding plus dat bredere lichaam..
onmogelijk. je bent 2-3 maanden te laat begonnen. je wist dat de zomer er aan kwam. en dan kun je wel betweterige idiote one liners gaan plaatsen, maar dat verandert geen fuck. In 2 weken zal je winst minimaal en haast niet op te merken zijn.
Het enigste wat je kan bereiken in die 2 weken is wat vochtverlies(en een heel klein beetje vetverlies) waardoor het lijkt dat je er droger bijstaat.
Voeding aanpassen en 2 weken kt met wat tabata's kan je nog wel wat resultaat boeken....verwacht geen wonderen.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment