Weer terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer terug

Hey allemaal,
    Ik train nu 3 maanden.
    Ben net terug van een weekje vakantie, daar zijn wel een aantal flessen alcohol doorheen gegaan en op zwemmen na geen training..
    Ik heb geprobeert zo veel mogelijk eiwitten etc naar binnen te werken maar ben wel achteruit gegaan qua massa.

Kan ik nu helemaal overnieuw beginnen en gaat dat weer 3 maanden duren voordat ik dat kleine beetje verschil zie of gaat het deze keer wat sneller?

Alvast bedankt en groeten

Je traint 3 maanden, was er dan al wat te zien? :|
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Dat vroeg ik me ook af idd.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Wat een onnozel gezever. Moest hier ECHT een topic voor aangemaakt worden?
        Alles-eter, ga eerst maar eens een vol jaar trainen voordat je het hebt over een verschil in massa. Pfff want dit is echt een onzintopic.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind dat hij wel een punt heeft.
          En dan niet zozeer in verlies van massa, maar het totale plaatje.
          Want als je 3 maanden hebt getrained wil je niet voor niets hebben getrained dat je daarna die 3 maanden weer opnieuw moet doen. Dus er zit iets redelijks achter,

Ik zou er dan maar even serieus op reageren, ook omdat ik dadelijk 3-4 weken op vakantie ga.
          Ik heb gehoord dat je wel kracht verliest, maar als je je eiwitten binnenkrijgt en genoeg (gezond) eet verlies je nauwelijks massa. Als dat wel zo is, zoals bij jou dan bouw je dat zo binnen een paar (lees 1-2) weken weer op, omdat je spieren geheugencellen hebben. Dus je zal merken dat je kracht achteruit gegaan is, maar dat kun je gewoon snel weer opbouwen. (misschien is het goed idee om eerst fullbody te doen om in te komen en weer over te gaan op het schema waar je mee bezig was?).

succes, ikzelf ga in de vakantie gezond eten en gewoon een beetje chin-ups, psuh-ups en hanging leg raises doen. Misschien helpt het niet veel maar ik wil gewoon geen verlies.

Comment

Het enige wta je na zo'n korte periode vakantie merkt is een aanzienlijk kracht en conditieverlies. Dat is dus terecht iets om over te klagen. Maar massa....? Kom op man..

Comment

Als je in dat weekje iets hebt verloren dan is het wel krachtverlies, en dat zul je waarschijnlijk niet eens merken aangezien je pas 3 maanden traint. Dus het zal wel psychisch zijn of zo.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Ik vind het heel irritant als ik gewoon een normale vraag stel en mensen daar niet normaal op kunnen reageren. Als ik zeg dat ik een klein beetje verschil zie dan zie ik dat, dus ga dan niet doen alsof dat onmogelijk is.
                Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag, en als je dat niet hebt oke, maar ga dan niet van die domme reacties plaatsen waar ik niks aan heb.

De mensen daarin tegen die mijn wel een NORMAAL antwoord hebben gegeven, bedankt daarvoor!

Comment

3 maanden is de progressie nou eenmaal klein, wat verwacht je dan?

Dat mensen nu gaan zeggen boehoe voor jou je bent van 65 kilo op 13%bf naar 64 op 14% bf gegaan?
                  Op deze vraag kan je toch ook zelf wel een antwoord bedenken. Progressie is er gewoon nog maar in zeer kleine mate, dus wat je verloren hebt zal ook zeer gering zijn. Niet zeiken en gewoon verder trainen, als je het erg vind van die paar 100 gram die je verloren bent ga dan niet aan de fles en ga in het bos trainen ofzeu.
                  Still shrinking.

Comment

Originally posted by Alles-eter View Post
                    Ik vind het heel irritant als ik gewoon een normale vraag stel en mensen daar niet normaal op kunnen reageren. Als ik zeg dat ik een klein beetje verschil zie dan zie ik dat, dus ga dan niet doen alsof dat onmogelijk is.
                    Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag, en als je dat niet hebt oke, maar ga dan niet van die domme reacties plaatsen waar ik niks aan heb.

De mensen daarin tegen die mijn wel een NORMAAL antwoord hebben gegeven, bedankt daarvoor!
                    Wat verwacht jij nu van ons dan? Een schouder waar je op kan uithuilen of zo? Begrip? Respect? Vergeet het maar kerel. Je zegt zelf al dat je de alcohol rijkelijk hebt laten vloeien en dat je goed wist dat je er je progressie mee teniet zou doen. Nou niet doen alsof wij je hier voor een of andere tip voor kunnen geven. De enige tp die je kunt krijgen is deze: Keuzes maken. jij hebt er voor gekozen lekker te feesten tijdens je vakantie. Nou prima toch? Maar daar betaal je nu de prijs voor. Dat had je al in talloze topics van andere leden kunnen lezen. En je traint nog niet zo lang dus het zal allemaal wel mee vallen.

Het zou best kunnen dat jij dat ziet in de spiegel maar het boeit ons (op dat niveau igg
                    Last edited by de sterkste ophaler; 10-07-2010, 17:44.

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Ik train iets meer dan 2 maanden.
                      En mijn familie en vrienden die ik in die tijd niet had gezien.
                      Zeggen allemaal stuk voor stuk zonder dat ik ze er aan leiding voor geef. direct van wow wat jij bent breder geworden.
                      en de meeste zijn jaloers op de broodjes.
                      schouders en traps die ik in die twee maanden heb opgebouwd.

Kort om ik vind deze opmerking van jou een beetje zinloos. niet iedereen hoeft 3 jaar te trainen voor ze wat verschil beginnen te zien.
                      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

in het begin wil je resultaat zien, dat houd je gemotiveerd om er nu en de rest van je leven er mee door te gaan. Vaak haken mensen af omdat ze het niet meer leuk vinden omdat ze niet genoeg resultaat zien. Ik vind dit dus compleet normaal wat hij vraagt ik vraag me dat namelijk ook al af terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het toch niet veel uitmaakt op langere termijn en dat ik later lach om die periode. Maar het doet er wel degelijk toe, je moet gewoon gemotiveerd raken in het begin en als je resultaat dan opeens weg is dan is dat kut, hoe klein dat ook mag zijn.

Dus je krijgt het er binnen 1-2 weken er wel weer bij als je het weer goed oppakt zonder alcohol en train lekker door en denk niet al te veel na over resultaat, over een tijd komt dat vanzelf. Anders ga je er alleen maar over in zitten en gaat het fout, stel je gedachten in op dat je zoiezo geen resultaat hoort te zien in zon korte tijd dan valt alles altijd mee.

Comment

Welkom terug

Comment

Originally posted by maxime View Post
                            Ik vind dat hij wel een punt heeft.
                            En dan niet zozeer in verlies van massa, maar het totale plaatje.
                            Want als je 3 maanden hebt getrained wil je niet voor niets hebben getrained dat je daarna die 3 maanden weer opnieuw moet doen. Dus er zit iets redelijks achter,

Ik zou er dan maar even serieus op reageren, ook omdat ik dadelijk 3-4 weken op vakantie ga.
                            Ik heb gehoord dat je wel kracht verliest, maar als je je eiwitten binnenkrijgt en genoeg (gezond) eet verlies je nauwelijks massa. Als dat wel zo is, zoals bij jou dan bouw je dat zo binnen een paar (lees 1-2) weken weer op, omdat je spieren geheugencellen hebben. Dus je zal merken dat je kracht achteruit gegaan is, maar dat kun je gewoon snel weer opbouwen. (misschien is het goed idee om eerst fullbody te doen om in te komen en weer over te gaan op het schema waar je mee bezig was?).

succes, ikzelf ga in de vakantie gezond eten en gewoon een beetje chin-ups, psuh-ups en hanging leg raises doen. Misschien helpt het niet veel maar ik wil gewoon geen verlies.
                            Je zit er dichtbij,
                            Je gaat na enkele weken al massa verliezen.
                            Je groeit omdat de spieren gedwongen worden (te) zware arbeid te verrichten, de spieren passen zich dan aan. Als die zware arbeid wegvalt ga je weer atrofiëren zo simpel is het, ongeacht de eiwitinname. Het is puur de belasting die de spieren op peil/groot houdt (naast de voeding)
                            Bij de ene gaat het atrofiëren wat sneller dan bij de ander. Hoe meer alcohol je drinkt, naast het niets doen, hoe sneller je alle VVM kwijtraakt.

Dat je daarna weer snel zal gainen heeft niet te maken met geheugencellen doe je zou hebben, dat is een misverstand.
                            Het is wel het fenomeen spiergeheugen, maar dat zijn geen aparte cellen.
                            Er is wat meer ruimte in de cellen om snel weer vol te lopen met vocht en eiwitten. Omdat ze al uitgerekt waren. Dat is het enige dat spiergeheugen doet. Het zorgt er ook voor dat je dus snel weer op kracht bent.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by maxime View Post
                              in het begin wil je resultaat zien, dat houd je gemotiveerd om er nu en de rest van je leven er mee door te gaan. Vaak haken mensen af omdat ze het niet meer leuk vinden omdat ze niet genoeg resultaat zien..
                              Komt omdat ze er niets voor willen doen. Ze willen net als een baby groot worden door slapen en eten, niet door sporten en je lifestyle aanpassen.
                              Dus dat betekent altijd tegenvallende resultaten. Dus eigen stomme schuld.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X