Full body workout on daily basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Full body workout on daily basis

Hoe slecht is het werkelijk om dagelijks een full body workout te doen?

Ik heb het gevoel dat als ik een splitschema doe mijn workout veel te kort wordt, dus eigenlijk zou ik gewoon elke dag willen trainen maar niet perse een split schema doen!
    ~love what you do, do what you love~

Wrom dan niet je sets wat opdrijven of zwaardere gewichten hanteren. Sowieso zul je als antwoord krijgen dat de gewerkte spiergroepen 48u rust zullen nodig hebben vooraleer ze opnieuw te belasten.
    No means Try Again

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
      Hoe slecht is het werkelijk om dagelijks een full body workout te doen?

Ik heb het gevoel dat als ik een splitschema doe mijn workout veel te kort wordt, dus eigenlijk zou ik gewoon elke dag willen trainen maar niet perse een split schema doen!

Wat denk je zelf! er zijn deze week ar meer van dit soort vragen gesteld. Als je elke dag traint krijgt het lichaam te weinig rust en is hetstel/opbouw minimaal.

Laat staan dat je dan ook nog eens tot Failure gaat, wat denk je dat je binnen een paar weken krijgt met je CZS?

Comment

Misschien moet ik dan eens opzoek gaan naar een ander soort schema, thanks

Ja, weet ik veel! Ik begin gewoon weer enorm verslaafd te raken aan fitness en haat het stil zitten!

Comment

Hoezo moet je lang trainen dan?
          Train meestal 1/ 1,5 uur max.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

ik ook zoiets, maar ik haat het om die dagen er tussen niks te doen, cardio wordt ook saai natuurlijk

ik wil gewoon pompen, verslavend

Comment

ik ook zoiets, maar ik haat het om die dagen er tussen niks te doen, cardio wordt ook saai natuurlijk

ik wil gewoon pompen, verslavend
              Niet iets gaan haten wat je uiteindelijk de zin in het sporten kan afnemen. Je moet leren houden van de rustdagen. Maar als jij geen behoefte hebt aan rust dagen dan kan ik je zeggen dat je training niet deugt.

Als ik los ga in de gym heb in zeker 2 dagen rust nodig voor ik mijn spieren weer fatsoenlijk kan bewegen en dan nog stroef!

Als je wilt pompen dan maak je op rustdagen maar gebruik van een penispomp.

Comment

die laatste opmerking van je is nogal kinderachtig, maar je kan gelijk hebben dat mijn training niet deugt, daar heb ik geen objectieve kijk op

Comment

Neem anders een UB/LB schema, want dit gaat natuurlijk niet werken.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Neem anders een UB/LB schema, want dit gaat natuurlijk niet werken.
                    what's that?

Comment

what's that?
                      De ene dag upper body, andere dag lower body.

Comment

die laatste opmerking van je is nogal kinderachtig,
                        Was maar een grapje! Mocht het je baten dan neem ik het terug.
                        excuse moi.

Maar je hoeft geen objectieve kijk te hebben als je 7 dagen per week traint. Als je "voluit" denkt te kunnen gaan elke dag dan hoef ik je niet uit te leggen dat je training weinig zoden aan de dijk zet.

Hewb je wel een trainingsschema?

Comment

UB/LB zou kunnen ja

Nou, ik heb geluk, ik kan super snel afvallen en qua spiermassa groei ik als een bezetene. Soms lijkt het alsof ik gewoon na 1 dag gewoon alweer groter ben geworden .. Weet niet wat het is, maar relaxed is het wel haha

Dus ik zet wel 'zoden aan de dijk', maar ik wil gewoon meer en harder. Niet perse groter. Voornamelijk harder.

Heel lang met een trainingsschema getrained, tegenwoordig ga ik gewoon los in het bos

Comment

Zorg dan eerst dat je een trainingsschema opstelt, ik heb het gevoel dat je allerlei belangrijke compounds overslaat.

Comment

UB/LB zou kunnen ja

Nou, ik heb geluk, ik kan super snel afvallen en qua spiermassa groei ik als een bezetene
                              Sorry ik wil niet off topic gaan maar wat is dan het probleem? In mijn ogen weet je niet waar je het over hebt.

Je groeit als een bezetene maar wilt nog meer? Weleens gehoord van overtraind raken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X