Full body workout on daily basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als jij wil groeien en een mooi fysiek wilt krijgen, dan zul je daar ook een goede voeding bij moeten hebben.
    Als jij daar te lui voor bent, kunnen we je wat dat betreft niet verder helpen.

Comment

Je moet het zo zien. Heb je iets waar je totaal geen verstand van hebt? Goed, dan heb je dus guidelines nodig, en iets nodig waarmee je van start kunt gaan

Ik heb de zomerstickys gelezen, en ik snap het. Ik snap ook hoe een formule 1 wagen rijdt, maar ik kan het zelf niet rijden

Ik heb dus gewoon een goed begin nodig, om vanuit daaruit verder te bouwen aan een volmaaktere manier van voedsel binnen krijgen en een betere fysiek te krijgen

Ik snap volledig waarom je denkt dat ik hier lui in ben, maar ik zie het zelf als een deur die ik wel in wil maar nog niet precies waar hij zit
      ~love what you do, do what you love~

Comment

Kom anders eens een benendagje met mij meetrainen. Piep je een week lang wel anders.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

@Optimus: wil je die deur überhaupt wel door?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

haha waar woon je Shredmaster?

Ik moet wel uitkijken met mijn knie, ben heel lang geblesseerd geweest dus mijn knie blijft een zwakke plek. Dead lifts bijvoorbeeld is heel onverstandig voor mij om te doen, al doe ik ze nog steeds

Comment

Vlakbij Amsterdam.

Leid hier dus uit af dat je ook geen squats doet?

Wat doe je qua oefeningen bijvoorbeeld, schrijf eens je rug dag uit.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                @Optimus: wil je die deur überhaupt wel door?
                Iets in mij zegt dat ik die deur in MOET, omdat ik iemand ben die het beste uit zichzelf wil halen. Je lichamelijke gesteldheid is daar een groot onderdeel in omdat het lichaam hetgene is die je vooruit brengt

Comment

Bladiebladiebla.

Ga eens zwaar trainen dan.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Leid hier dus uit af dat je ook geen squats doet?

Wat doe je qua oefeningen bijvoorbeeld, schrijf eens je rug dag uit.
                    rug doe ik stang, naar beneden trekken, 62 kilo 12x, ik doe die dat je boven de bank 'hangt', waarbij een gewicht in je hand zit en dan het gewicht naar boven trekken, 24 kilo, ehm, en dan nog 1tje waar ik aan een soort stang-aan-touw naar achter trek met ook 62 kilo

handig als je alle namen niet weet!

squats doe ik trouwens ook, het is meer als ik door mijn knieen moet gaan dat ik groot risico loop, squats is minder groot risico door de stabiele houding van mijn benen

Comment

3 oefeningen voor je rug, hoeveel voor borst dan?
                      Go heavy or go home!

Comment

losse dumbels, 24 kilo, 12x,..en dan omhoog pushen, die oefening dat je losse dumbels in je handen neemt en dan terwijl je op de bank ligt zeg maar je armen laat vallen naar de zijkant , en die oefening waar je een dumbel in beide handen neemt en dan boven je hangt en laat vallen achter je hoofd .. alle 3 24 kilo, dus ook 3 oefeningen

Comment

Wel eens het verschil gezien in grootte? zeg maar zoiets:
                          borst rug

Get the point?

Bij borst doe ik twee pressoefeningen en één isolatie.
                          Rug iets meer: deadlift, lat pull, cable row en nog 2 losse row oefeningen.
                          Go heavy or go home!

Comment

hm, dank je. Dat verschil had ik inderdaad nog niet gezien, gek genoeg.. wat raadt je me dan aan?

welke oefeningen kan ik erbij nemen?

Comment

ik heb geen idee wat je daar allemaal mee bedoelt

Comment

Hier heb je e.e.a. waarin je je wat kan verdiepen;
                                #1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides!
                                Animated Exercise Examples - TheTrainingStationInc.com©- Exercises
                                Exercise & Muscle Directory
                                Klik de links aan en ontdek de wereld van oefeningen per spier/groep.
                                Zoek verder naar al bestaande schema's en probeer aan de hand van een bestaand schema en de websites zelf een schema te maken.
                                Je leert hiermee de spieren kennen en de oefeningen. Je kan ze dan ook "droog" oefenen, thuis zonder gewichten, om te voelen wat iets doet.

verder nog mbt je vraag waarom niet elke dag dezelfde spier,
                                Je moet dat eigenlijk zo zien:
                                Bij een intensieve training wordt de spiervezel iets beschadigd, na de training gaat de spier herstellen en treed hypertrofie op, je groeit dus wat. Dat herstel duurt al gauw 48uur (tussen de 24 en 96 uur van lichte schade tot zware schade).
                                Als je dat herstel gaat onderbreken, dus voordat de spier weer hersteld is, dan maak je de spier echt kapot en zal je spiermassa gaan verliezen ipv aanzetten. Daar komt het zo'n beetje op neer.
                                Daarom dus niet elke dag dezelfde spieren zwaar aanpakken.

succes.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X