Wielrennen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wielrennen

Hallo,

Ik fitness nu zo een 3x in de week, ongeveer een jaar lang. Normaal voetbalde ik daar altijd bij op zondag. Nu ben ik volgend seizoen gestopt met voetbal en wil ik iets anders gaan doen en dat is wielrennen. Ik heb dus wat informatie gezocht en zie op heel veel sites dat wielrennen en bodybuilding niet samen gaat, maar op een aantal sites zie ik ook dat dat onzin is. Wat is jullie mening hierover.

Groet,

NI

Originally posted by Niemandiemand View Post
    Hallo,

Ik fitness nu zo een 3x in de week, ongeveer een jaar lang. Normaal voetbalde ik daar altijd bij op zondag. Nu ben ik volgend seizoen gestopt met voetbal en wil ik iets anders gaan doen en dat is wielrennen. Ik heb dus wat informatie gezocht en zie op heel veel sites dat wielrennen en bodybuilding niet samen gaat, maar op een aantal sites zie ik ook dat dat onzin is. Wat is jullie mening hierover.

Groet,

NI
    Als hij het kan kan jij het ook! YouTube - Lance Armstrongs Strength Training Workout

Comment

ik doe ook beide.

Comment

Op wedstrijd niveau gaat dat niet samen maar als hobby kan dat prima samen.

Comment

Gaat op recreatief niveau perfect samen

Comment

bodybuilding en wielrennen gaat idd als hobby best samen. Als je echt ambities hebt mbt topsport, dan gaat dit minder goed samen.

wat wel erg goed samengaat is wielrennen + specifieke krachttraining ter bevordering van je prestaties met wielrennen. lees daarvoor eens de vier artikelen in het volgende topic:

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...e-sporten.html
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zozo, die Lance heeft toch een behoorlijk atletisch lichaam..

Comment

Doe het wielrenner gewoon als plezier erbij zonder wedstrijden, bij wedstrijden ga je teveel nadeel ondervinden, al die wielrenners zijn niet voor niets graatmager.

Ik heb zelf 2 kennissen en een nonkel die aan wedstrijden meedoen en ze trainen hun lichaam hierop en in combinatie met bodybuilding gaat dit gewoon niet lukken volgens mij.

Comment

Als je gewoon een beetje rondjes rijd en het gewoon voor je plezier doet maakt het niks uit toch

Maar in wedstrijden bijv de tour verbrand je enorm veel en zal je nooit echt ''beest'' kunnen worden, en met 120 kg gaan klimmen lijkt me ook geen succes haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X