Hoe krijg je zo'n borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe krijg je zo'n borst

YouTube - Killer Ab Workout

zoals deze gast heeft, in het begin zie je dat ze groot mooi en egaal zijn... mijne zijn nog niet zo maarja train nog maar 8 maandjes :-)

EN zo'n buikspieren: http://www.youtube.com/watch?v=lvxEs...eature=related

is dit beiden naturel?

Train en zie waar je komt....
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

mooi lichaam bouwen duurt 10 jaar ligt er aan wat voor doel je hebt...

Comment

zoals hierboven gezegd, neemt dit idd héél wat tijd in beslag.

Afhankelijk van je natuurlijke aanleg, discipline op voedings- en trainingsgebied geraak je echter best ver.

Doet niet echt ter zake of deze gasten natural zijn of niet. Kijk gewoon in de spiegel en verander jezelf! Succes!

Comment

Zonder op te scheppen of zo, ik heb zo'n borst, nog wat groter en voller ook nog. En nee niet naturel .........
          Je moet er wel wat aanleg voor hebben ook.

Buikspieren zijn zelden zo te zien omdat ik constant aant bulken ben en bijna nooit droogtrain.

Zulke buikspieren zijn bij deze gasten off-seizoen ook niet zo zichtbaar hoor.

Goeie raad, zulke borst of buikspieren kost je toch een jaartje of 6 ( bij mij toch) trainen en eten tot je er bijna bij neervalt. Dus laat die pintjes en junkfood maar staan en heb karakter en doe er iets voor.

Laat die as voorlopig maar achterwege en staar je niet blind op van die gasten op youtube.
          Last edited by sharki; 23-07-2010, 19:54. Reason: schrijffout

Comment

Haha eten is bij mij op en top heb een verslavende karaktertrek... ik val van het ene uiterste naar het andere in begin fastfoodvreten woog 130kilo nu mooi op 94 kilo en eet PERFECT iedere dag tot op het laatste grammetje na en drink/rook niet :-)

Comment

en neen AS liever niet :=) heb bang van naalden of die rare sides

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                en neen AS liever niet :=) heb bang van naalden of die rare sides
                Dat heb ik der meer horen zeggen.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Dat heb ik der meer horen zeggen.
                  Yep, van mij ook.....van de sides had ik geen schrik, maar van de naald .........Mja nu is de naald mijn dikste vriend

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Haha eten is bij mij op en top heb een verslavende karaktertrek... ik val van het ene uiterste naar het andere in begin fastfoodvreten woog 130kilo nu mooi op 94 kilo en eet PERFECT iedere dag tot op het laatste grammetje na en drink/rook niet :-)
                    Als je dan terug 130kg weegt mag je ook op youtube

Comment

Haha dan doe ik mee met Mr Olympia =D

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X