Doel haalbaar zonder AS?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doel haalbaar zonder AS?

ik weet niet of dit het goede subforum is maar ik probeer het toch maar.

Ik ben 198cm lang en weeg 126 kg met 31% vet. Veel te veel natuurlijk. Mijn uiteindelijke doel heb ik gesteld om 140 kg te wegen bij een vetpercentage van 15%.

Ik heb berekend dat mijn VVM momenteel 87 kilo is. Wanneer ik 140 zou wegen is dit 119. Dat betekent dat ik 32 kilo VVM aan zou moeten komen om dat doel te bereiken.

Ik weet niet of dit uberhaupt haalbaar is zonder AS, wat denken jullie? het tijdsbestek is niet zo interessant.

Mocht het haalbaar zijn wil ik eerst cutten tot 20/15% en daarna clean bulken.

Voor jouw doelen is G-Flux ideaal om te doen.
    Betekent wel dat je er wat voor over moet hebben.

Als je ergens hebt staan hoe en wat je doet in je tainingen en als we weten hoe diep je kan en wil gaan dan kan je alles bereiken wat je voorstelt, zonder te cutten-bulken-cutten en weer bulken.
    Betekent dus dat je moet doen wat in mijn sig staat.

Hier een link
    Eat More, Burn More: G-Flux Interview Highlights... Tom Venuto With Dr. John Berardi: Burn The Fat Blog
    en nog 1
    TMUSCLE.com | G-Flux Redux
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar het zal meer worden dan 32kg vvm, je bent bezig met cutten, verlies je ook vvm denk dat het meer 35-40kg vvm winst maken, licht eraan hoe diep je wilt zakken
      Make it happen, shock everyone!

Comment

ik denk dat de meesten naturel niet veel verder zullen komen als:
        (lengte -100) + 20 of 25 (uitgegaan van 10 of 15% vet). Genetische wonderen daargelaten. maar je bent geen genetisch wonder, anders zou je nooit op 30% vet komen (want je lichaam zou alle extra kcal richting spieren pompen).

Ik denk dat het al verdomde lastig gaat worden om voor jou naturel de 120 kilo te breiken met 15% vet. Dat kan best wel eens een flink aantal jaartjes (die je heel serieus met de sport bezig bent) gaan duren. 140 is in mijn ogen uitgesloten dat je dat naturel gaat bereiken.
        Last edited by dynobet; 23-07-2010, 19:56.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Haalbaar of niet, ga er voor kerel. Verbaas ons.

Het wordt rete lastig maar laat dat aub geen reden zijn om gelijk naar de AS te grijpen.

Bezoek misschien ook even onze grote vriend zijn site

True Natural Bodybuilding: the personal story of a real natural bodybuilder.

kan altijd een stimulans zijn

Go for it!

Comment

Bocca , das lang gelede
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

@ marnop: Ik heb de links niet gelezen maar dat ga ik zeker doen na mijn vakantie. ( ik ga maandag weg ). Als ik lees wat voor kennis jij hebt is dit denk ik een waardevol advies dus alvast bedankt daarvoor.

@ gain is pain
              Ik merk dat ik nog niet echt gevorderd ben want zelfs in mijn Cut raak ik vet kwijt en zet ik vvm aan dus ik denk dat het de eerste kilo's nog wel mee zal vallen. Daarna weet ik niet hoe het zal gaan maar ik denk dat ik indedaad beter 35 a 40 aan kan houden om zo eventuele tegenslagen beter te kunnen incasseren.

@ bocca
              Ja ik ga er voor! Ik ben niet iemand die graag dingen zegt die vervolgens niet gedaan worden maar na mijn vakantie ga ik er volledig voor met een strak eet en trainschema waar ik niet van af wijk! Ik hoop dat ik jullie kan verbazen.

Comment

That's the spirit!

Oh btw werk naar wat korte termijn doelen (al is dat relatief in deze sport), maar in elk geval, werk niet dadelijk met enkel dat einddoel in gedachte, maar in kleine, realistische stappen. Zo hou je het veel langer vol en blijf je gemotiveerd.

@Shredmaster: Ja ze hadden me vroeger verteld dat ik eigenlijk te lelijk was voor dit forum, maar als ik zie wat hier nu rondzwerft, voel ik me weer helemaal thuis

Comment

Mja die tussendoelen zeg maar stel ik in qua oefeningen. Bijvoorbeeld dat ik voor het eind van het jaar 5x100 kg wil kunnen bankdrukken enzo.

Comment

Originally posted by Bocca View Post
                    That's the spirit!

@Shredmaster: Ja ze hadden me vroeger verteld dat ik eigenlijk te lelijk was voor dit forum, maar als ik zie wat hier nu rondzwerft, voel ik me weer helemaal thuis
                    Te lelijk voor het forum ? tsssss
                    En dat terwijl de meesten wat te lang zijn voor hun lengte.

Comment

Originally posted by STED View Post
                      Mja die tussendoelen zeg maar stel ik in qua oefeningen. Bijvoorbeeld dat ik voor het eind van het jaar 5x100 kg wil kunnen bankdrukken enzo.

Tussen doelen zijn goed, maar leg de lat variabel op leuke hoogte, altijd die lat willen verleggen, maar accepteren dat e.e.a. niet altijd zal gaan zoals je hoopte. Maar nooit accepteren dat iets niet gaat, want een realistisch doel gaat altijd.....
                      De ene periode gaat beter dan de andere.

Met ijzeren discipline en keihard werken ga je een groot eind komen. (plus de tips af en toe opvolgen kan nooit kwaad)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X