Drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke, wanneer wordt dat dan toegeschreven?
    en geldt dat dan ook voor de mensen die het hier gebruiken?
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Ja.

We hadden het hier over gezonde mensen toch? Zo kan ik ook tig dingen verzinnen over AS.

Daar moet ik je gelijk in geven. Maar daarnaast zitten we wel op een bodybuilding forum, dan kun je verwachten dat er hier meer mensen zitten die respect opbrengen voor AS-gebruikers dan voor hippies. Toch?
      gewoon voor iedereen respect opbrengen?

ik ben dan overigens best een brede hippie

Comment

Originally posted by ijzer View Post

ik ben dan overigens best een brede hippie
        precies voor iedereen respect!!!

van mij appart snuif je een kilo speed voor het trainen mijn gezondheid lijd daar niet onder

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
          oke, wanneer wordt dat dan toegeschreven
          In sommige gevallen bij bloedarmoede, nier-insufficiëntie, ernstig botverlies, pijn bij borstkanker etc.

Originally posted by ijzer View Post
          Prima .
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Wat jij nu zegt Roy p is bullshit, iedereen die blowt is in jouw ogen een junk en een hippie. Is iedereen die AS dan gebruikt ook meteen een opgeblazen baviaan? een uit proportie getrokken spierbundel? Als je ergens geen verstand van hebt, praat er dan niet over...

Comment

oke, wanneer wordt dat dan toegeschreven?
              en geldt dat dan ook voor de mensen die het hier gebruiken?

Een voorbeeldje: Medicijnen & Bijsluiters - ConsuMed

Betreffende je tweede vraag: neen, veelal niet. Nou heb ik er verder de ballen verstand van, maar ik meen dat de doses die men voorgeschreven krijgt door een arts vele malen lager is dan 'nodig' om er qua spiergroei et cetera wat van te merken. Plus, je zal dan ook daadwerkelijk een medische reden moeten hebben om het voorgeschreven te krijgen.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by STED View Post
                iedereen die blowt is in jouw ogen een junk en een hippie.
                Dat is niet waar, je moet niet alles wat ik zeg zo letterlijk nemen.

Comment

Ik denk ik niet meer vooruit had kunnen gaan zonder wiet. De negatieve effecten van alcohol merk ik wel sterk, niet bij 1 of 2 drankjes maar zodra ik een paar weekenden flink doorgezakt heb gaat het trainen gewoon kut.

Ik zou vooral niet stoppen als je de keuze moet maken tussen wiet <--> drank. Of je moet er niet goed tegen kunnen en je gooit alles in de war, dan zou ik wel stoppen. Trek je eigen conclusies. Merk je nadeel van wiet? Doe het dan een tijdje niet en ervaar of je beter vooruit gaat, ik heb het geprobeerd maar ondervond er geen voordeel van om het niet te doen. Als het relaxt is, waarom zou je dan stoppen?
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Er zijn sowieso nadelen aan weed. Gelukkig is het lichamelijk niet verslavend, maar een geestelijke verslaving is ook hard om te verslaan. Of het een gataway drug is weet ik niet, ik zelf heb nooit wat anders geprobeerd maar ken ook zat mensen die aan de cocaine zijn gegaan en weet ik veel wat

De meeste mensen functioneren niet goed onder invloed van marihuana, voornamelijk door het kort termijn geheugen wat erg matig werkt onder invloed, maar er zijn ook mensen die juist heel creatief worden van marihuana en juist heel veel dingen gedaan krijgen.. Voor de meeste zal het echter zo zijn dat ze er gewoon lui van worden.

Je wordt er ook erg passief van en een ander groot nadeel is dat, als je eenmaal gewend bent aan slapen onder invloed van marihuana, de eerste week dat je zonder slaapt hele onrustige nachten gaan worden, wat natuurlijk niet ideaal is voor iemand die serieus met sport bezig is en zijn rust nodig heeft

In principe mis je niks als je er niet aan begint, maar als je eenmaal begonnen bent weet je wat je mist als je het niet meer doet. Je moet je altijd afvragen of dat het waard is.

Comment

Er zijn sowieso nadelen aan weed. Gelukkig is het lichamelijk niet verslavend, maar een geestelijke verslaving is ook hard om te verslaan. Of het een gataway drug is weet ik niet, ik zelf heb nooit wat anders geprobeerd maar ken ook zat mensen die aan de cocaine zijn gegaan en weet ik veel wat

De meeste mensen functioneren niet goed onder invloed van marihuana, voornamelijk door het kort termijn geheugen wat erg matig werkt onder invloed, maar er zijn ook mensen die juist heel creatief worden van marihuana en juist heel veel dingen gedaan krijgen.. Voor de meeste zal het echter zo zijn dat ze er gewoon lui van worden.

Je wordt er ook erg passief van en een ander groot nadeel is dat, als je eenmaal gewend bent aan slapen onder invloed van marihuana, de eerste week dat je zonder slaapt hele onrustige nachten gaan worden, wat natuurlijk niet ideaal is voor iemand die serieus met sport bezig is en zijn rust nodig heeft

In principe mis je niks als je er niet aan begint, maar als je eenmaal begonnen bent weet je wat je mist als je het niet meer doet. Je moet je altijd afvragen of dat het waard is.
                      wijze woorden! Vooral je laatste alinea, die overigens ook heel erg mooi opgaat voor AS.

@Adonis: een nachtje flink doorzuipen 'rekende' ik altijd door als een week stilstaan mbt trainen. Gebeurt dus ook maar een paar keer per jaar, maar als ik het doe, doe ik het goed

Comment

Ik heb al een hoop geprobeerd en gebruikt en ik ben een ervaring rijker.
                        Ik gebruik nu niks meer, heel af en toe nog eens een drankje maar ik mis er niks aan. Ook de dingen die ik gebruikt heb mis ik niks aan....Ervaring A.S vond ik ruk die had ik liever niet gedaan, maar de rest vond ik wel leuk

Gebruik AS vond ik het niet waard de rest wel....was een mooie tijd
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nou, ik blow zelden meer. Maar soms 'mis' (ik kan geen beter woord vinden) ik wel de manier waarop ik bepaalde dingen ervaar. Drugs maken je ervaringen intenser, en dat is wel iets wat je zou kunnen gaan missen.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Ik heb al een hoop geprobeerd en gebruikt en ik ben een ervaring rijker.
                            Ik gebruik nu niks meer, heel af en toe nog eens een drankje maar ik mis er niks aan. Ook de dingen die ik gebruikt heb mis ik niks aan....Ervaring A.S vond ik ruk die had ik liever niet gedaan, maar de rest vond ik wel leuk

Gebruik AS vond ik het niet waard de rest wel....was een mooie tijd

het hard gaan op AS is toch wel lekker hoor

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                              het hard gaan op AS is toch wel lekker hoor
                              Ik denk dat je niet weet wat hij bedoelt.

Link; http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...aring-a-s.html

Comment

Ik begrijp niet hoe AS in de discussie is verschenen. Is toch iets geheel anders, dacht ik.
                                AS gebruik je in een lange kuur ca 14 weken en dat is het, meer niet. Bovendien dient dat een doel, meestal om groter en sterker te worden, plateau's te doorbreken.
                                Drugs en alcohol gebruikt men doorgaans jaren en jaren, zonder enig nuttig doel te dienen.

Net zoals ik al ruim 30 jaar zware shag rook, en waarom? Het dient niets, maakt alleen mijn longen kapot.
                                Ik val wat dat betreft met mijn rookgedrag in dezelfde categorie van drugs en alcoholgebruikers, slappelingen dus.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X