biergist voor jeugpuistjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biergist voor jeugpuistjes

nu krijg ik overal te horen dat het helpt. ik heb vandaag 2 potjes gekocht met 470 tabletten per pot. hoeveel moet ik er ongeveer per dag in nemen en na hoeveel tijd ben ik van die puistjes af.

12 per dag ofzo , in delen van 4 per keer.

niemand kan voor jou zeggen wanneer je puisten weg zijn

Comment

Ik heb hierover geen verstand ofzo, maar ik ben zelf 26 jaar en ben uit de puisten tijd gegroeid, maar merk zelf wel dat ik er weer krijg door teveel eiwitten te eten. Tenminste ik ga ervan uit dat het van eiwitten is. als je in de puberteit zit dan denk ik dat biergist misschien een beetje kan helpen maar het is gewoon natuurlijk en het zal niet volledig weg gaan. Ik had er vroeger ook last van, en ik heb toen een behandeling van puva gehad. Het wordt 90% of meer terug betaald en het heeft wel geholpen bij mij. De puisten worden droger en verdwijnen na een tijd. Zon en zonnebank helpt ook, maar in deze tijd en in ons land is de zon spoorloos verdwenen, en zonnebank vind ik persoonlijk te duur en gevaarlijk om het alleen maar voor die puistjes te doen.

grtz
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
        12 per dag ofzo , in delen van 4 per keer.

niemand kan voor jou zeggen wanneer je puisten weg zijn
        ik heb er 6 genomen, 2x3. op het potje staat dat je er niet meer mag dan 3 per dag maar dat is onzin natuurlijk, maar gaat 12 niet een beetje te ver?

Originally posted by blue_eye View Post
        Ik heb hierover geen verstand ofzo, maar ik ben zelf 26 jaar en ben uit de puisten tijd gegroeid, maar merk zelf wel dat ik er weer krijg door teveel eiwitten te eten. Tenminste ik ga ervan uit dat het van eiwitten is. als je in de puberteit zit dan denk ik dat biergist misschien een beetje kan helpen maar het is gewoon natuurlijk en het zal niet volledig weg gaan. Ik had er vroeger ook last van, en ik heb toen een behandeling van puva gehad. Het wordt 90% of meer terug betaald en het heeft wel geholpen bij mij. De puisten worden droger en verdwijnen na een tijd. Zon en zonnebank helpt ook, maar in deze tijd en in ons land is de zon spoorloos verdwenen, en zonnebank vind ik persoonlijk te duur en gevaarlijk om het alleen maar voor die puistjes te doen.

grtz
        klopt indd, door eiwitten krijg je ook puistjes. en ik hou niet van zonnebanken krijg je oranje kleurtje. kan je net zo goed nederland sponseren met wk.

Comment

Originally posted by 2010 View Post

klopt indd, door eiwitten krijg je ook puistjes. en ik hou niet van zonnebanken krijg je oranje kleurtje. kan je net zo goed nederland sponseren met wk.
          Weet niet hoor. maar denk dat je aardig in de war bent. of je bent een ginger

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Idd van een zonnebank ga je echt niet oranje worden. Misschien als je verkeerde producten gebruikt zoals zelfbruiners en dergelijke.

En mijn vorige post ging eigelijk niet echt over zonnebank, het was maar een alternatief voor puva. Puva is een soort van kamer/cabine waar je inzit met speciaal licht die je huid duidelijk kan verbeteren.
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              ik heb van nature een tintje. maar je kan duidelijk zien wanneer mensen een zonnebank hebben gepakt.

Comment

Originally posted by 2010 View Post
                ik heb van nature een tintje. maar je kan duidelijk zien wanneer mensen een zonnebank hebben gepakt.
                niet bij iedereen hoor
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Gewoon gebruiken en kijken of het aanslaat. Je kan ook wel wat meer innemen dan aangegeven staat. Zelf neem ik 3 x 4 (á 5) ipv 3 x 3.
                  Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

Heb hier zelf ook al last van vanaf men 12 jaar

* 'huidarts' of 'dermatoloog' raadplegen ( hij had me papustil voorgeschreven) ik had resultaat na 2 weken met die gelzeep, na 6 weken was zo goed als alles weg.
                    * biergist heeft je een mooiere huid maar of het de puisten volledig oplost is een ander verhaal
                    * Af en toe een zonnebankje kan geen kwaad maar niet overdrijven!
                    * Gezonde voeding, bvb. niet elke dag MC donalds eten, pizza's ect.
                    * gezicht 's morgens en 's avonds wassen
                    * Puisten nooit uitduwen, laat ze opdrogen tot ze eraf vallen, het is geen zicht maar na een tijd verbeterd het echt wel. als je ze uitduwd komen bacteriën in andere porien en komen daar ook puisten(infectie)
                    * Genoeg water drinken (2 Liter per dag, meer mag altijd maar niet overdrijven) en geen frisdranken/snoepen meer en dergelijke

Hopelijk heb je hier iets aan
                    Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

Neem sinds tijdje 12-16 biergist per dag en duidelijk betere huid.
                      Vooral last van op m'n borst en rug echt klote maargoed.. merk zelf als ik veel of minder melk/eiwitten inneem het ook snel minder wordt maarja het moet maar zo ga niet leven op brinta met water hehe.

Comment

zijn zoveel verschillende merken van biergist?
                        lijkt mij dat alles hetzelfde is of niet?

Comment

Koop gewoon een willekeurige biergist. Ik heb inmiddels een stuk of 6 merken gehad en werken allemaal prima.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
                            zijn zoveel verschillende merken van biergist?
                            lijkt mij dat alles hetzelfde is of niet?
                            Er zijn veel verschillende soorten. De meesten werken goed. Het meest effectief is de trappistenbiergist gebleken na veelvuldig gebruik naar mijn eigen ervaringen te beoordelen.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

goed om te weten dat biergist gewoon biergist is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X