Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb eigenlijk een vraag ik ben nu ik ben nu 98 kilo vp 19+- stats zijn 100 squat 90 dl en 170 kilo smith bench *4-6 . ik ben van plan om te kuren na dat ik een vp van 10-12% heb bereikt kheb nog nooit gekuurd en ik train zo'n 1-1,5 jaar maar het probleem is dat ik nog maar bijna 18 ben zijn er daar veel nadelen aan verbonden ?
wat denken jullie zou ik kuren of niet.
wat zeggen jullie van 250 mg susta om de 3 weken wat zeer weinig nadelen heeft denk ik.
alvast bedankt voor reactie
u moeder suckt dat is een deftig antwoord op jouw antwoord kwil gewoon een antwoord op mijn vraag
Vooruit dan, een serieus antwoord;
- In de regels staat iets over het posten over doping, lees die even.
- Je wilt na 1 jaar trainen al gaan kuren, waarvan er in het begin meestal maar wat aangekloot wordt op apparaten.
- Je voeding zal vast niet in orde zijn.
- Je bent nog niet volgroeid.
- Je kunt naturel nog voldoende bereiken, zeker op jouw leeftijd gezien je test gehalte.
- Het feit alleen al dat je sq/dl zo extreem laag zijn en je in een smith bench presst zegt me eigenlijk al genoeg, je bent er niet klaar voor naar mijn mening. - M'n kleine broertje van 14 jaar squat + deadlift meer dan jij (serieus).
Is dat voldoende, of wil je nog meer horen? Zorg eerst maar eens dat je voeding en trainingsschema in orde zijn, en je wat meer ervaring hebt. Daarna fatsoenlijk inlezen over AS, dus niet zoals je tot nu toe hebt gedaan.
u moeder suckt dat is een deftig antwoord op jouw antwoord kwil gewoon een antwoord op mijn vraag
je stats zijn ruk. Je bent nog niet eens in de buurt van stats waarbij kuren iets toevoegt. voor die tijd gewoon naturel je voeding en training op orden hebben en geduld hebben.
Waarom hebben we vragen terwijl we toch dood gaan. Dan heb je immers niks meer aan al die info?
komt verandering in.
Ze willen de ziekte kanker gaan gebruiken om cellen continu te vernieuwen zodat veroudering tegen word gegaan, dit hebben ze met witte lab muizen uitgeprobeerd en die hebben gwn 4x hun leven er extra bij gekregen.
Moet natuurlijk wel nog een hoop aan die ''middelen'' gebeuren, maar het is een begin.
ikzelf zie er geen kut in, wand als je 300 word zul je tyfus lang moeten werken en k denk niet dat zelfs een gezond en sterk mens zo lang kan werken.
komt verandering in.
Ze willen de ziekte kanker gaan gebruiken om cellen continu te vernieuwen zodat veroudering tegen word gegaan, dit hebben ze met witte lab muizen uitgeprobeerd en die hebben gwn 4x hun leven er extra bij gekregen.
Moet natuurlijk wel nog een hoop aan die ''middelen'' gebeuren, maar het is een begin.
ikzelf zie er geen kut in, wand als je 300 word zul je tyfus lang moeten werken en k denk niet dat zelfs een gezond en sterk mens zo lang kan werken.
gaan ze nooit laten gebeuren dan krijg je zware overbevolking :P
Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
gaan ze nooit laten gebeuren dan krijg je zware overbevolking :P
lijkt me wel ja, wand als china dat ''middel'' eenmaal in de gaten heeft, hebben ze geen dik 1miljard inwoners maar opeens het 10voudige, stelletje fokberen daar.
Wanneer zou je voor de aller eerste keer kunnen cutten? Daarmee bedoel ik, iedereen kan cutten wanneer je maar wil, maar ik wil weten wanneer lijk het jullie het beste voor het aller eerst te cutten zodat je toch nog wat spieren behoudt. Dus hoe lang moet je ongeveer getraind hebben. Hoeveel gewicht zou je bij gekomen moeten zijn, voor je er iets aan hebt.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Als je vindt dat je BF te hoog gaat moet je cutten. Als je met overgewicht begint met Krachtraining begin je ook niet met bulken... Dus maakt niet uit hoe lang je traint.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Als je vindt dat je BF te hoog gaat moet je cutten. Als je met overgewicht begint met Krachtraining begin je ook niet met bulken... Dus maakt niet uit hoe lang je traint.
Ja ok, maar stel ik ben een 6-7 tal maand aan het trainen dus ik heb nog niet super veel spieren opgebouwd als ik nu ga cutten en droog trainen dan schiet er niets meer over van die spieren of zit ik verkeerd?
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Ik ben ook benieuwd hoe snel je spieren verliest als je tijdelijk niet op je voedingsschema en training kan letten. Sneller dan je ze opbouwt? stel ik eet 6 dagen super en de 7e rommelig kwa tijden. zet dit me dan een dag terug of groei ik gewoon ietsje minder?
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment