En we hebben weer eens een schoenenverkoper in ons midden, welkom.
Het Vragen Topic?
Collapse
X
-
EN DAT IN MIJN TOPIC!!!
Speciaal een account maken om hier wat te spammen, koop een leven zou ik zo zeggenStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostJa ok, maar stel ik ben een 6-7 tal maand aan het trainen dus ik heb nog niet super veel spieren opgebouwd als ik nu ga cutten en droog trainen dan schiet er niets meer over van die spieren of zit ik verkeerd?
Als je een jaar bulked bowu je natuurlijk meer massa. ikzelf vind het fijner om 4 maanden te bulken, dan weer wat cutten, dan weer 4 maanden bulken, dan weer wat cutten. zo blijf je redelijk droog het hele jaar door, en bouwt toch aardig snel spiermassa. zo ga je vooruit in kleine stapjes, maar veel kleine stapjes geven hetzelfde resultaat als 1 grote.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Marv View PostIk ben ook benieuwd hoe snel je spieren verliest als je tijdelijk niet op je voedingsschema en training kan letten. Sneller dan je ze opbouwt? stel ik eet 6 dagen super en de 7e rommelig kwa tijden. zet dit me dan een dag terug of groei ik gewoon ietsje minder?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
nieuwe vraag!
Voor de mensen die nog andere sporten doen zoals mezelf. Ik tennis, ik doe dit 2-3 keer per week met vrienden, gewoon wedstrijdjes spelen onder elkaar. Ik ben eind januari begonnen met fitnessen en nu merk ik toch precies alsof mijn speel arm trager is geworden. Kan hier wat aan gedaan worden of maakt fitness je gewoon trager? Ik moet zeggen dat mijn algemene conditie veel beter is dan vroeger, mijn vrienden zeggen ook dat ik veel harder slaag, maar zelf voelt het gewoon minder soepel aan.
Dan nog een tweede vraag die erbij hoort. Hetzelfde probleem met de benen, mijn benen voelen veel zwaarder aan sinds ik squat, leg press, leg curl enz doe. Ik doe een 4 dagen schema: ma-di-do-vr dus op woensdag, zaterdag en zondag rust ik. Zou ik zaterdag of zondag kunnen gebruiken om andere oefeningen te doen om mijn benen en speelarm weer soepel te krijgen of soepeler te houden? Zoja welke oefeningen of welke training raden jullie me aan?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
je zou kunnen gaan trainen op spieruithoudingsvermogen, heb ook een tijd gedaan, heel pittig op een hele rare manier
wat je doet is 3x20. Je moet dit met een lichter gewicht doen, eerst denk je, echt waar? zo licht? .. maar vervolgens als je eenmaal bij 18 bent merk je dat het je nauwelijks meer lukt, failure, zoals je dat krijgt bij een zwaarder gewicht
overigens heb ik volgens mij nooit echt gehad dat ik heel veel slomer ging bij voetbal, op de nodige spierpijn na waardoor ALLES slomer gaat hahahaha~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Kaluro View PostHet is een fabeltje dat meer spiermassa je langzamer maakt. Zonodig ga je op explosiviteit trainen.
Als je het over minder soepel hebt.. je spieren worden korter naarmate ze in kracht toenemen, tenzij je stretched."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostStrikt genomen worden ze niet korter, eerder strammer (en dat kan aanvoelen alsof ze korter zijn). Als mijn spier aan de ene kant aan mijn knie (of ergens in de buurt) vastzit en aan de andere kant aan mijn hiel (of ergens in de buurt) en hij dus de lengte heeft van hiel tot knie, zal dit niet opeens korter worden. Die spier blijft immers vastzitten aan mijn knie en aan mijn hiel (en niet opeens ergens halverwege mijn onderbeen).
Ik raad sowieso shoulder dislocations aan voor flexibiliteit in je chest/shoulders:
YouTube - shoulder dislocation with band
YouTube - Shoulder Dislocations
Comment
-
Weet er soms iemand een antwoord op de tweede vraag? Hoe je benen soepel kan houden? Dat je sneller kan bewegen en lopen enz. Ik weet dat je zoiets kan doen zoals plyometrie maar zijn er nog andere dingen die je kan doen?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
meer dan 90% van de olympische topsporters gebruikt krachttraining juist om sneller te kunnen rennen, harder te kunnen slaan/gooien, hoger te kunnen springen. en sterker te worden met hun specifieke sport.
Je moet dan wel ook trainen op een manier waarmee de overdracht naar jouw specifieke sport het grootst is (en jammer genoeg is dat niet de manier van trainen zoals 99.9% van de mensen dit doet).
in dit topic staan 4 artikelen (een reeks) die zeer relevant zijn:
http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...e-sporten.html
Voor deze manier van training/krachtsport heb je absoluut begeleiding nodig van een professional op dit gebied.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-