meisje of trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sluit me bij atta aan

Comment

Op lange termijn gezien denk ik toch dat het beter is als je een vriendin hebt die je accepteert voor hoe je bent!

Comment

ben het met Yaw eens.
        ook ik zou voor het leuker uitziende meisje kiezen, ook al vind ik ze allebei wel er goed uit zien.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Waar kies jij voor? En dan heb ik het niet over 'iemand die iets voor je over heeft'. Waar kies je uit:

1. Iets minder mooi vrouwtje, maar wel 1 die het niet erg vind dat je naar de 150kg toe bulkt omdat je een wedstrijd wilt doen.

2. Een vrouwtje die mooi is, die je laat trainen wanneer je wilt, maar het niet ziet zitten als je flink bulkt. (je mag dus wel iets, maar niet alles wat je zou doen als je alleen was)

1:

(een iets eigenaardiger hoofd)

2:

(een geil sletje die je erg leuk vind zoals je nu bent, iets verandering wordt geaccepteerd, bij veel verandering wordt het gezeik)

wat een topic, whahah...
          even on topic, vind géén één van beide meisjes echt knap... zijn allebei een 6/10 voor me.
          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

je moet gewoon een vriendin zoeken die bij een sportschool loopt dan heb je geen gezeur aan je hoofd. En dan heb je ook nog is je sport met elkaar gemeen.
            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Ga voor het geile sletje, meeste relaties duren toch geen eeuwen
              Boedhisme: Alles is vergankelijk en niets is eeuwig
              Filosofie: in een constante staat van komen en gaan

Dat hanteer ik meer. Om tijd te verspillen aan een relatie beats me. Kijk eens naar de hoeveelheid scheidingen die er zijn? Of lading mensen die op den duur zo oud en lang bij elkaar zijn dat ze uit ellende maar gewoon bij elkaar blijven. Mij niet gezien. Gewoon af en toe een neukertje is all you need. Maar ook daar ga ik geen training voor aan de kant zetten. Er zijn genoeg andere avonden in de week om te benutten voor sex. Hoe zo'n neukertje er dan qua persoonlijkheid bij staat boeit me totaal niet, want je ziet haar toch niet meer terug als het goed is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Dat hanteer ik meer. Om tijd te verspillen aan een relatie beats me. Kijk eens naar de hoeveelheid scheidingen die er zijn? Of lading mensen die op den duur zo oud en lang bij elkaar zijn dat ze uit ellende maar gewoon bij elkaar blijven. Mij niet gezien. Gewoon af en toe een neukertje is all you need. Maar ook daar ga ik geen training voor aan de kant zetten. Er zijn genoeg andere avonden in de week om te benutten voor sex. Hoe zo'n neukertje er dan qua persoonlijkheid bij staat boeit me totaal niet, want je ziet haar toch niet meer terug als het goed is.
                Jij hebt vast niet zo heel veel geluk gehad in de liefde

Comment

The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
                    Jij hebt vast niet zo heel veel geluk gehad in de liefde
                    net zoals respect vind ik liefde een leeg en vaak foutief gebruikt concept in de hedendaagse maatschappij. dus het heeft bij voorbaat al geen waarde voor mij. als ik sociale vervulling zoek ga ik wel naar wat vrienden toe. ik heb geleerd dat de meeste mensen, waaronder ikzelf in het verleden, zich vaak incompleet voelen. En dan proberen die leegte op te vullen door "liefde" te zoeken bij een ander omdat die ander op dat moment je aanvult en "compleet" maakt. een echt individu vult die leegtes in zichzelf op en kan geheel voor zichzelf zorgen. Liefde en relaties is iets totaal onnatuurlijks. Enige wat telt is sex en voortplanting en je niet onnatuurlijk vastleggen aan 1 persoon. vast leggen is gelijk aan stil stand van je eigen ontwikkeling. En dat is volgens Darwin's leer gelijk aan de-evolutie ipv vooruitgang. mijn ervaringen hebben dat beeld alleen maar bevestigd en zijn niet de oorzaak waarom het zo zie.

Comment

nr 2. als ze moeilijk doet, smack je haar met je penis
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

lekker zwaffelen hehe

of je doet wat ik deed na opstapeling van gezeur. optillen en buiten de deur zetten met het verzoek nooit meer langs te komen.

Comment

Tijd verspillen aan relaties? scheidingen? dude
                          Wtf heb jij voor een leven? gescheiden ouders? of hebben je ouders je geslagen? of wat? zon instelling komt ergens vandaan. ex heeft je genaaid?

In mijn omgeving kom je dit nauwelijks tegen.
                          Marja jij zal ook nooit iemand vinden, want hoe je steeds praat enz. maak je het er zelf na.
                          Ach als je maar gelukkig bent he.

Maar doe niet alsof relaties uitzonderingen zijn en jij niet, want het is andersom.

Comment

Falstyr, ben jij getrouwd ?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              Falstyr, ben jij getrouwd ?
                              Lol wat denk je zelf?
                              Anders wel medelijden met zn vrouw

Comment

leuke poging tot amateur psychologie, maar jullie zitten er allemaal naast. ik heb hele duidelijk afgebakende lijnen en definities van woorden en termen.

wel typisch. mensen vragen zich af waarom ik regelmatig fel en "scheldend" reageer. vind je het gek? zelfs als ik normaal articuleer zonder persoonlijke aanvallen beginnen jullie nog te zeuren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X