Isogym in Izegem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isogym in Izegem

Juuuuuuuuw,

Er werd mij hier een tijdje geleden aangeraden om naar een fitness te gaan. Nu heb ik vandaag gereden naar Isogym in Izegem. Ik vroeg mij af of iemand er hier ervaringen mee had, en of er misschien een andere mogelijkheid is die in Roeselare gelegen is. Er zijn in Roeselare heel wat fitnessen, maar voor zover ik weet enkel cardiofitnessen...

Alle hulp is welkom
    1.77/ 63kg

weet je leeftijd etc niet en je doelen
    maar kijk wat en kwa krachtapparaten staan
    squat rek, beetje voldoende gewichten losse benchpress, smith machine. hebben ze dit dan kan je al goed uit de voeten want zullen dan ook wel lattpulldown en optrek mogelijk heden hebben.
    succes met het vinden van een gym die bij je past!

Comment

Bedankt Ik ben binnen een halve maand 16, en mijn doel is zo groot mogelijk (MOGELIJK) worden. Geen beachboy ofzo, echt groot. Als ik nu thuis een squatrack en een bench koop, en ik heb een pullupbar en losse gewichten, is die gym dan nog noodzakelijk?
      1.77/ 63kg

Comment

Originally posted by Korneel View Post
        Bedankt Ik ben binnen een halve maand 16, en mijn doel is zo groot mogelijk (MOGELIJK) worden. Geen beachboy ofzo, echt groot. Als ik nu thuis een squatrack en een bench koop, en ik heb een pullupbar en losse gewichten, is die gym dan nog noodzakelijk?
        Met een squatrek, verstelbaar bankje en gewichten kan je in feite al heel ver komen. Maar ik denk dat hier wel enkele leden zijn met een homegym (Falstyr bv), vraag eens aan hen wat het meest noodzakelijke is.
        @ ketIF

Comment

Als ze ik hier ooit eens tegenkom zal ik het vragen maar meer dan dat squatrack en die bench zal er helaas niet in huis mogen komen. Aangezien ik dus nog bij mij ouders woon...
          1.77/ 63kg

Comment

daarom join een gym.
            en falstyr traint liefst in zijn adam. dus vandaar de thuisgym

maar orienteer je op een sportschool vraag her en der wat proeflesjes aan als je bijkbaar keuze zat hebt. neem papiertje mee van wat ze hebben, ( of schrijf het zelf ) zodat je erna makkelijk kan vergelijken

Comment

kzal dat proberen
              1.77/ 63kg

Comment

Zou nog maar even wachten met een homegym tot je ervan overtuigd bent dat BBing iets is waar je je voor in BLIJFT zetten. Iedereen begint fanatiek en komt dan tot de conclusie dat eten (en soms trainen, slecht weer, beetje ziekjes, tis toch benendag... ach ik skip wel-attitude) helemaal niet zo leuk is als ze denken en het wel degelijk een belangrijk deel van je leven moet zijn wil je er mee vooruit blijven gaan.

Lekker een gym joinen, kijk of het wat is en ga over een jaartje of 2-3 eens kijken naar een homegym. Verder test een homegym je motivatie wel een stuk harder dan in een gym met een trainingsmaat rondlopen die je motiveerd. Plus als je beetje leuke gym hebt is trainen altijd relaxt.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Heb thuis alleen een bench en losse halters en dumbels. Nooit wachten tot je ergens bij kan, trainen wanneer je wil en je investeerd in je eigen spullen ipv die van de gym.
                  Ssssmoking

Comment

Yawgmoth: ik heb nu een jaar getraind, maar ik weet dat dat natuurlijk niets is...het is enkel dat ik weinig tijd heb en als ik dan in die weinige tijd dan nog eens naar een gym moet rijden,..

Marv: Dat zijn idd de grootste redenen waarom ik thuis wil trainen
                    1.77/ 63kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X