3 weken eruit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 weken eruit

Hoi iedereen,
    bij men laatste kuur heb ik ongeveer een gain van 6 spiermassa gewonnen.
    jammer genoeg ben ik enkele weken erna ziek geworden en heb ik 3 weken stil gelegen,F*CK, want dit koste me 4 kilo aan gewicht.
    zosnel is er dat bij me afgegaan,
    nu wil ik er weer volop erin vliegen , maar weer bij nul beginen natuurlijk,
    mij vraag is , kan ik nog ietes terug ophalen van men verloren gewicht, en
    wat kan ik het beste doen , voor men inhaal actie of ben ik deze kilo's kwijt?
    graag enkenel reacties

Gewoon weer goed trainen en eten, dan is die 4kg er zo weer bij. Je zal btw ook niet enkel spiermassa verloren hebben hoor, bij die 4kg zal ook wel wat vocht en vet zitten.
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
      Gewoon weer goed trainen en eten, dan is die 4kg er zo weer bij. Je zal btw ook niet enkel spiermassa verloren hebben hoor, bij die 4kg zal ook wel wat vocht en vet zitten.
      ik hoop dat je gelijk hebt , maar met men gewichten zal ik ook lager moeten beginnen denk ik , maar ik begin weer met goede moed!!!

Comment

In die drie weken zul je ook idd niet alleen maar spiermassa hebben verloren maar vooral vocht.

Drie weken stil zitten is op zich niet zo heel schokkend... je zult verbaast staan hoe snel je het weer terug pakt. Je lichaam heeft ook rust nodig natuurlijk. Het feit dat je ziek was zal meer invloed hebben.

Bouw het weer langszaam op tijdens de training. Je ziet vanzelf wel wat je hebt ingeleverd.
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Waarom zouden mensen vooral vocht verliezen? Ben wel benieuwd, wat iedereen hier praat over gains/losses alsof vocht de wereld van verschil maakt... Ja voor mensen die van de 49 meals 48x clean eten en dan ineens compleet losbunkeren bij de mac, die gaan het merken. Mensen die zwaar uitdrogen na een heftige cardio sessie in de woenstijn zonder water en carbs ook wel. De gewone sterveling die gewoon constant eet en traint gaat niet ineens pakken minder vocht vasthouden als die stopt met trainen en gewoon door blijft eten. Van de ene op de andere dag zal het vocht zijn, op een periode van 3+weken is vocht echt niet de grootste factor.

Voor iemand die (ik neem even voor het gemak aan dat je wel wat discipline bezit, omdat je kuurt) 3 weken hetzelfde eet (eventueel iets minder omdat je niks uitvoert) is het echt onlogisch om er van uit te gaan dat hij vooral vocht verliest. Spieren zien er minder vol uit en eventueel zou je een kleine hoeveel vocht daar kunnen verliezen. Misschien verlies je iets van vet in combinatie met wat onderhouds vocht, maar tenzij je enorme aanleg hebt zul je toch echt eerder spier verliezen (die kerel komt uit een kuur vergeet dat niet, ik ga er van uit dat hij dan ook verder is dan iemand die een beetje muscle meedraagt, maar meer iemand die na zijn kuur tegen zijn genetic potential (ga ik ervan uit dat je kuurt voordat je dat naturel hebt bereikt) aan zit) dan een zooi aan vet wanneer je gaat bankhangen en ziekzijn.

Voor iemand die 6 maanden traint zal die 3 weken niet zoveel uitmaken, voor iemand met een grote hoeveelheid gewonnen massa die uit een kuur komt en ziek wordt... ander verhaal
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ok, ik hou jullie op de hoogte , of ik snel recupereer.Ma ik ga er weer voor!!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Waarom zouden mensen vooral vocht verliezen?
              Mijn idee dat het vooral vocht zal zijn is omdat ie ziek is geweest. Ik heb bij mezelf het idee dat dit vooral vocht is dat ik dan verlies. Verder vraagt de TS of het veel uit zal maken en doelt ie vooral op die 4 kg (of hij die snel terug krijgt) Mijn reactie was dan ook meer om hem gerust te stellen dat die 4 kg niet alleen maar spieren zijn, dat geloof ik niet na drie weken rust.
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

intramusculair vocht....

of hoe dat ook heet
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  intramusculair vocht....

of hoe dat ook heet
                  exact bij mij scheelt het ook 2kg als ik van bulk naar cut ga mede door carb verlaging maar ook door IM vocht verlies.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X