smallere benen/kuiten krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan moet je gewoon een ander model broek zoeken. Gasp heeft broeken met normale taillematen, maar grotere beenruimte bijvoorbeeld.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Dan moet je gewoon een ander model broek zoeken. Gasp heeft broeken met normale taillematen, maar grotere beenruimte bijvoorbeeld.
      Housebroek, joggingbroek? Lekker oldskool.

Maar er zijn idd merken met betere verhoudingen in de broekspijpen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

je kan de taille ook nog altijd laten innemen, gecombineerd met riem
        heb ook een absolute hekel aan spannende broeken
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik ga zeker niet zeggen dat ik mega benen en kuiten heb, maar ik vind wel dat ze niet in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam (ik moet eens meten, maar heb voor het moment niets om dit te doen).
          Het probleem van de broeken is dat als ik ze groter koop, ik met een probleem zit rond mijn taille. En voor mijn werk is het toch de bedoeling dat ik er deftig bij loop, waardoor ik niet eender welke broek kan kopen.

Comment

Hoort er nou eenmaal bij, heeft iedereen last van

Ik ben in mijn eerste bulk door alle broeken gescheurd op alle mogelijke manieren. Hoort er nou eenmaal bij. Ga anders gewoon de hele dag in een joggingsbroek of zwembroek lopen als je er problemen mee hebt
            Still shrinking.

Comment

Originally posted by freerider View Post
              Ik ga zeker niet zeggen dat ik mega benen en kuiten heb, maar ik vind wel dat ze niet in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam (ik moet eens meten, maar heb voor het moment niets om dit te doen).
              Het probleem van de broeken is dat als ik ze groter koop, ik met een probleem zit rond mijn taille. En voor mijn werk is het toch de bedoeling dat ik er deftig bij loop, waardoor ik niet eender welke broek kan kopen.
              Pantalons zijn geen probleem. Doe je gewoon een riem om je taille. Net zoals bij een spijkerbroek. En als je een pak draagt laat je die ALTIJD op maat maken anders kun je net zo goed geen pak kopen. Dus totaal geen reden om moeilijk te gaan lopen doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X