Ik zet mn geld toch echt op Tyler durden haha
Intimidatie op de sportschool
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View Postik wil zelfs zo ver gaan dat iemand met aardig wat vechtskills nog steeds verliest van een beest met functionele spiermassa. Stel je even de ergste ecto voor die je je kan bedenken. 48 kilo bij 1m96. Al heeft deze ecto die er nog erger uitziet als menig anorexia patient een 5 jaar aan vechtsport gedaan. als ik daartegenover een 110 kilo bij 1m85 neerzet (10% vet), extreem sterk en snel is, maar zonder echte vecht ervaring, dan zou ik toch eerder mijn geld zetten op de 110 kilo persoon.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostDenk het niet. Zet een athletische straatvechter-noob tegenover zo'n beer -noob (en we hebben allemaal weleens op straat gevochten, de een wat meer dan de ander, maar we zijn gewoon niet prof.) en ik weet vrijwel zeker dat de athletische straatvechter-noob wilt
met alle respect, maar echt dat body build massa gedoe maakt echt sloom, stug, lomp..
wel gezegd, de athletische straatvechter-noob moet wel uit de klauwe blijven van en elke (goede) stoot zien te ontwijken... Want dan is het vrijwel meteen klaar
Kijk dan naar die vorige post waar ik die 2 UFC fighters gepost heb, als jij serieus denkt dat de mini-man dat gaat winnen dan zou ik toch even bij mezelf te raden gaan of de hele wereld nou fout zit met gewichtsklasses of dat jij misschien beetje hoog in je bol hebt dat random mannetjes in het voordeel zijn tegenover kleerkasten.
Ik zet mn geld toch echt op Tyler durden hahaThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
laten we het zo zeggen: met meer functionele kracht/snelheid, kun je voor een deel je lack aan skills compenseren. Heb zelf jarenlange vechtsportervaring, en heb dit zelf zo ervaren.
Daarnaast: waarom doen vrijwel alle pro vechters aan krachttraining (en dan bedoel ik niet bb style trainen) naast hun normale trainingen? Het "groter worden" is gewoon een bijkomstigheid van die krachttraining die nodig is om op een hoger niveau te komen. (en voor vrijwel elke sport op top niveau geld dit. basketballers, tennissers, schaatsers, sprinters, volleyballers bobsleeers etc etc. allemaal doen ze aan gerichte kt naast hun normale trainingen).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postlaten we het zo zeggen: met meer functionele kracht/snelheid, kun je voor een deel je lack aan skills compenseren. Heb zelf jarenlange vechtsportervaring, en heb dit zelf zo ervaren.
Daarnaast: waarom doen vrijwel alle pro vechters aan krachttraining (en dan bedoel ik niet bb style trainen) naast hun normale trainingen? Het "groter worden" is gewoon een bijkomstigheid van die krachttraining die nodig is om op een hoger niveau te komen. (en voor vrijwel elke sport op top niveau geld dit. basketballers, tennissers, schaatsers, sprinters, volleyballers bobsleeers etc etc. allemaal doen ze aan gerichte kt naast hun normale trainingen).
Zijn uitzonderingen op (niet veel maar toch), George Saint Pierre blijft binnen zijn weightclass, zodat hij geen weightcut hoeft te doen en zo verser de match in komt. Maar die kerel is born to be a fighter (genetics wise) en is een van de zeer weinigen die het zo aanpakt
Niet al hun KT is gebaseerd op muscle gainen, maar de heavyweights doen zeker wel aan bulking workouts om hun massa te behouden/vergroten.
Marius Pudzianowski heeft ook een korte tijd aan MMA gedaan en nog wat gewonnen ook, maar die kerel had echt 0,0 vechtskills en is er op een gegeven moment gewoon uit gerost door iemand die won door skillz i.p.v. fysieke overmachtLast edited by Yawgmoth; 13-08-2010, 10:14.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostEr is een reden dat bouncers lang en zwaar zijn, heb je uberhaubt zelf wel vechtsportervaring? Want als je tegen iemand staat die 30kg-50kg meer weegt heb je zelf echt vrij weinig in de melk te brokkelen hoor, al heeft die kerel de helft van jouw ervaring. Als we het hier hebben over 1op1 boksen matches dan wil ik best geloven dat de kleine een kans heeft als die rondjes rent tot de grote moe wordt, maar daar ging het niet over. Als een kerel van 125+kg op je af loopt en je weegt zelf 60kg, dan kun jij doen wat je wilt (afgezien van hem in zijn zak schoppen), maar die kerel loopt gewoon door je heen.
Kijk dan naar die vorige post waar ik die 2 UFC fighters gepost heb, als jij serieus denkt dat de mini-man dat gaat winnen dan zou ik toch even bij mezelf te raden gaan of de hele wereld nou fout zit met gewichtsklasses of dat jij misschien beetje hoog in je bol hebt dat random mannetjes in het voordeel zijn tegenover kleerkasten.
En als tyler durden 25kg spiermassa was aangekomen, dan zou je nogsteeds op de schrale baas gokken?
De rede is intimidatie, 'kijk maar uit voor deze big boy', plus, discotheken zijn vaak zo dat men zeer dicht op elkaar staat, als brede, grote uitsmijter heb je hier zeker een voordeel mee
En nee, ik heb geen vechtsport ervaring, wel heb ik genoeg ruzie gezien en (niet om cool te doen) ook gehad buiten.. net zoals elk ander puber jochie niet opgegroeid in een villa wijk
Ik heb al terug genomen dat 'kleine mannetjes' (ik noem iemand van een arrestatieteam niet echt een klein mannetje haha) een voordeel hebben, maar ik weet zeker dat ze ook niet vet in het nadeel zijn
Snelheid vs harde klap kunnen geven ..
En ik heb het ook niet over schraal he! ..~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostDe rede dat uitsmijters eruit zien als ze eruit zien is niet puur omdat ze er mensen eruit kunnen gooien, heb je weleens iemand van de commandotroepen gezien? of een arrestatieteam?How you like them apples?
Comment
-
dat is dus juist mijn punt, leon.
Nu ik het nalees snap ik dat ik het een beetje krom verwoord
ik bedoel dus: Uitsmijters zorgen voor intimidatie
Commandotroepen, arrestatieteams: Zeker geen softe jongetjes, maar totaal niet groot en breed over het algemeen~love what you do, do what you love~
Comment
-
Om nog maar even op de eigenlijke vraag van de TS terug te komen: Nee dat is niet per definitie zo. Ik zie het in ieder geval niet in die mate terugkomen bij mij op de sportschool."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostJij bent een vrouw Pinada. Zie het al voor me, zo'n bodybuilder tegen een vrouw: 16 kilo met borstdrukken met losse dumbels???? FUCKING MIETJE !
Daarom zeg ik ook duidelijk dat ik het niet terug zie komen. Ik heb het juist daarom niet specifiek over het gedrag jegens mij. Ik zie het gewoon überhaupt niet terugkomen, ook niet tegen anderen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment