Hey allemaal, ik train al een tijdje zo rond een paar maanden, maar krijg de indruk dat ik het niet helemaal goed aan het doen ben
Ik ben 18 jaar oud, 1.70m lang en ik weeg 63 kilo. ik fitness 6x per week omdat ik nu mijn eigen kleine fitness thuis heb. Meestal 45 min a 1 uur. Ik train de ene dag borst, schouders en triceps en de andere dag rug, armen en abs. Ik neem altijd 30 min voor het trainen ong 3 gram creatine en 3 gram na het trainen met shake en dextrose. (Ik wil heel graag bulken nu)
Mijn voeding Schema ziet er als volgt uit:
Ontbijt (rond 10 uur):
~65 gram brinta
-30 gram Whey proteine
-meestal 3 of 4 walnoten. (ik denk dat ik er wel meer moet nemen)
2 uur later:
-3 sneetjes volkoren brood
-100 gram Gerookte Zalm
-Groenten
Een uur later begin ik meestal met trainen. (neem dus creatine en wacht een half uur)
Na het trainen w8 ik 10 a 15 mins en neem ik mijn 30 gram whey plus 24 gram dextrose en mijn 3 gram creatine.
45-1 uur later begin ik met mijn derde maaltijd:
-Zilverlies rijst (50 gram)
-100 gram kipfilet
-3 millieter olijf olie
-2 walnoten
-groenten
4e maaltijd (weer 2 uur later)
-100 gram Gerookte Zalm
-Groenten
5e maaltjd:
-Whey shake 30 gram
en mijn 6e maaltijd (voor het slapen)
-4 eiwitten
-4 walnoten
(heb vooral mijn twijfels aan mijn laatste maaltijd)
Ik kom maar rond de 1848 calorieen uit
terwijl ik volgens mij wel ong 2400 nodig zal hebben.
Vervolgens krijg ik op mijn Excel bestand te zien dat ik dit inneem.
-35% Eitwit
-40% Carbs
-25% vetten
Ik merk dus dat ik wel vet aan het verbranden ben, maar niet aankom en dus geen grotere spieren zie.
Volgens mij heb ik ook de skinnyfat syndrome (dus heb meer estrogen dan testosteron in mijn lichaam) Heb dus ook iets meer vet rond mn borstkast dan op andere platsen van mn lichaam. Misschien dat het hier ook iets te maken kan zijn.
Ik ben bereid om alles te doen wat nodig is om het te veranderen. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie me hier uit zouden kunnen helpen.
Victor

Ik ben 18 jaar oud, 1.70m lang en ik weeg 63 kilo. ik fitness 6x per week omdat ik nu mijn eigen kleine fitness thuis heb. Meestal 45 min a 1 uur. Ik train de ene dag borst, schouders en triceps en de andere dag rug, armen en abs. Ik neem altijd 30 min voor het trainen ong 3 gram creatine en 3 gram na het trainen met shake en dextrose. (Ik wil heel graag bulken nu)
Mijn voeding Schema ziet er als volgt uit:
Ontbijt (rond 10 uur):
~65 gram brinta
-30 gram Whey proteine
-meestal 3 of 4 walnoten. (ik denk dat ik er wel meer moet nemen)
2 uur later:
-100 gram Gerookte Zalm
-Groenten
Een uur later begin ik meestal met trainen. (neem dus creatine en wacht een half uur)
Na het trainen w8 ik 10 a 15 mins en neem ik mijn 30 gram whey plus 24 gram dextrose en mijn 3 gram creatine.
45-1 uur later begin ik met mijn derde maaltijd:
-Zilverlies rijst (50 gram)
-100 gram kipfilet
-3 millieter olijf olie
-2 walnoten
-groenten
4e maaltijd (weer 2 uur later)
-100 gram Gerookte Zalm
-Groenten
5e maaltjd:
-Whey shake 30 gram
en mijn 6e maaltijd (voor het slapen)
-4 eiwitten
-4 walnoten
(heb vooral mijn twijfels aan mijn laatste maaltijd)
Ik kom maar rond de 1848 calorieen uit

Vervolgens krijg ik op mijn Excel bestand te zien dat ik dit inneem.
-35% Eitwit
-40% Carbs
-25% vetten
Ik merk dus dat ik wel vet aan het verbranden ben, maar niet aankom en dus geen grotere spieren zie.
Volgens mij heb ik ook de skinnyfat syndrome (dus heb meer estrogen dan testosteron in mijn lichaam) Heb dus ook iets meer vet rond mn borstkast dan op andere platsen van mn lichaam. Misschien dat het hier ook iets te maken kan zijn.
Ik ben bereid om alles te doen wat nodig is om het te veranderen. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie me hier uit zouden kunnen helpen.
Victor
Comment