Een bulk 'probleempje'.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bereken je behoefte en doe hier 500kcals bovenop, weeg je om de zoveel dagen en als het niet omhoog gaat voeg je telkens 100kcals toe. Telkens als je vooruitgang stagneert voeg je kcals toe.
    In het begin ga je het niet weg krijgen gewerkt, maar je lichaam past zich aan en het zal steeds beter en beter gaan. Ik zou niet echt gewicht doelstellingen opstellen want dit kan ook demotiverend werken.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
      ?? Ik wordt er zelfs voor betaald...................dan wel als trainer, maar toch.....en voetbalde voorheen zelf ook gewoon naast BB. prima combinatie niks mis mee.
      Als je voetballen voor de gein doet prima, maar voetbal werkt alleen maar negatief op BBing, al is het maar omdat je er om de haverklap blessures door krijgt
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Waarom niet gewoon zoveel mogelijk vreten en zo hard mogelijk trainen, je merkt snel genoeg waar je grens licht.

Comment

Even kijken... een paar puntjes.

1. mijn doel is niet om een 120 kg massa monster te worden en dus ook niet om een podium beest te worden.
          Mijn doel is massa aankomen, of dit nou vetvrij is of niet, dat maakt niet uit. Dit kan uiteindelijk omgezet worden.
          2. Die 83kg in FEB is idd een beetje vaag, maar heb ik idd snel op de gok gepakt. Dus schrap die weg en maak er gewoon 85KG voor DEC van.

Sinds ik fitness, 2,5 jaar geleden zat ik ook al op deze opleiding. En ik ben inmiddels zon 10 KG aan vet vrije massa aangekomen. Ik ben dan ook enorm gegroeid aangezien ik aardig aanleg heb om spieren op te bouwen. MAAR NU ben ik helemaal niet aangelegd om aan te komen in massa in het geheel(als jullie snappen wat ik bedoel).

Comment

Trouwens, handig tips zijn dit!

Dank u wel!

Comment

Originally posted by SuperJ View Post

Mijn doel is massa aankomen, of dit nou vetvrij is of niet, dat maakt niet uit. Dit kan uiteindelijk omgezet worden.

Hoe dan?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by SuperJ View Post
                Even kijken... een paar puntjes.

1. mijn doel is niet om een 120 kg massa monster te worden en dus ook niet om een podium beest te worden.
                2. Die 83kg in FEB is idd een beetje vaag, maar heb ik idd snel op de gok gepakt. Dus schrap die weg en maak er gewoon 85KG voor DEC van.

Sinds ik fitness, 2,5 jaar geleden zat ik ook al op deze opleiding. En ik ben inmiddels zon 10 KG aan vet vrije massa aangekomen. Ik ben dan ook enorm gegroeid aangezien ik aardig aanleg heb om spieren op te bouwen. MAAR NU ben ik helemaal niet aangelegd om aan te komen in massa in het geheel(als jullie snappen wat ik bedoel).

Ik zou gewoon zoveel mogelijk voor de droge massa gaan en niet gokken op vet en dat weer moeten omzetten(afbreken voor energie/ATP) naar spiermassa.
                Dat afbreken van vet is weer vervelend, dan moet je extra intensiveren en/of minder eten, dat vind ik zelf helemaal niks.

Maar als je aanleg hebt om spiermassa aan te zetten dan kom je dus ook aan in gewicht, ik neem even aan dat je niet vet wil aanzetten.

Gok dan op de 85KG met ca 10%, dan heb je een prima fysiek en met 10% kom je ook de winter nog wel door. In het voorjaar ben je dan toch snel weer een % kwijt.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Hoe dan?
                  Met een "sneetje" brood.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Met een "sneetje" brood.
                    Word een makkie dan mijn volgende cutcycles