Ik train mn buikspieren 2 x per week 20 tot 30 min.Ik zorg voor een goede afwisseling van workouts(ik voel ze branden als vuur).Ik ga 2 x per week 3 km joggen in een rustig tempo.Nu wéét ik dat voeding voor 65% verantwoordelijk is voor je resultaat.Ik eet vetvrij of probeer het toch zo vetvrij mogelijk te houden.Ik eet kipfilets,groene groenten,volkoren pasta,volkorenbrood,ongezoete havermout,muesly,natuurlijk fruit,een handvol noten.Ik probeer 3 x per week vis te eten zoals zalm en tonijn.Ik drink 3 x per dag eiwitshakes(syntha 6)Ik gebruik regelmatig vetverbranders(backdraft),ik gebruik ook chitosan(dit filterd het vet uit de voeding en neemt tot 4 x zijn eigen volume in vet op en voert het af via de stoelgang)Al die dingen werken een beetje in samenwerking met krachttraining en conditietraining.Ik weeg 93 kg en ben 1.85m groot.Ik ben behoorlijk gebouwd en heb mijn lichaam redelijk in orde(mooie V vorm,goede borstpartij,enz...)Ik krijg dagelijks complimenten voor mijn atletishe lichaam maar mijn buik laat het afweten.Wat moet ik nog méér doen om mijn buikspieren goed uit te laten komen en dat laatste kleine vetrolletje op mijn buiknavel de deur te wijzen??
Buikspieren
Collapse
X
-
Je hoeft niet vetvrij te eten (vetten zijn zelf van groot belang) en het is ook onnodig om al die buikspier oefeningen te doen. Gewoon een voedingsschema opstellen zodat je vet% daalt en dan worden je buikspieren beter zichtbaar. Alle info vind je in de zomersticky.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by muscleboy69 View PostIk train mn buikspieren 2 x per week 20 tot 30 min.Ik zorg voor een goede afwisseling van workouts(ik voel ze branden als vuur).Ik ga 2 x per week 3 km joggen in een rustig tempo.Nu wéét ik dat voeding voor 65% verantwoordelijk is voor je resultaat.Ik eet vetvrij of probeer het toch zo vetvrij mogelijk te houden.Ik eet kipfilets,groene groenten,volkoren pasta,volkorenbrood,ongezoete havermout,muesly,natuurlijk fruit,een handvol noten.Ik probeer 3 x per week vis te eten zoals zalm en tonijn.Ik drink 3 x per dag eiwitshakes(syntha 6)Ik gebruik regelmatig vetverbranders(backdraft),ik gebruik ook chitosan(dit filterd het vet uit de voeding en neemt tot 4 x zijn eigen volume in vet op en voert het af via de stoelgang)Al die dingen werken een beetje in samenwerking met krachttraining en conditietraining.Ik weeg 93 kg en ben 1.85m groot.Ik ben behoorlijk gebouwd en heb mijn lichaam redelijk in orde(mooie V vorm,goede borstpartij,enz...)Ik krijg dagelijks complimenten voor mijn atletishe lichaam maar mijn buik laat het afweten.Wat moet ik nog méér doen om mijn buikspieren goed uit te laten komen en dat laatste kleine vetrolletje op mijn buiknavel de deur te wijzen??
oké zonder gekkigheid, vetten heb je nodig voor je testosteron en is dus heel belangrijk voor je spieren.
wat is je krachtschema?
zet even op papier(bedoel hier op het forum) je voeding en trainings schema van de week.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Als je zo doorgaat heb je grote kans dat het over een tijdje afgelopen is met sporten voor je, je zal stoppen met groeien van de spieren en je zal een erg slecht gevoel krijgen in je gewrichten, die dubbel zo hard gaan slijten. Blessures zullen zich aankondigen en je vrouw zal gaan klagen dat je er zo lang over doet en vaker en vaker zelfs zonder resultaat, als je al behoefte hebt.
Hoe lang het goed zal gaan met je is niet te zeggen, maar dat het een keer fout gaat is wel zo goed als zeker.
Ik heb ook ooit een tijdje vetarm gedaan en becel ipv normaal vet, nee dank je hoeft voor mij niet meer. Liep met krakende knietjes en tergende pijn in de rechterknie. Ik had gelijk glucosamine nodig en echte vetten om de last weg te krijgen.
Als je sneller je spierdefinitie wil zien(op de buik) dan geef je je potje chitosan aan een obesitas patient en zegt er bij dat ze dat max een maandje moeten nemen dan enkele weken niet enz.
Verder denk ik dat je je voeding niet helemaal goed in orde hebt, je neemt de syntha6 deels als vervanger voor maaltijden, vermoed ik. Ik zie ook al een aantal dingen die je test verlagen, in wat je hier hebt neergezet(buiten de chitosan die ook je test aanmaak verlaagd).
dus......1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Chitosan verlaagt dus je testosteron aanmaak?Wist ik niet.Wat is er verder niet in orde dan?Want op zich probeer ik het toch gezond aan te pakken.En welke voedingsmiddelen verlagen dan je testosterongehalte?
Ik noem wat ik eet vetvrij maar de vetten in vette vis, pindakaas en noten zijn toch gezonde vetten(omega 3-6-9)?Ik eet nooit friet of gefrituurde producten waarin volgens mij slechte vetten zitten.Die syntha 6 drink ik om mijn eiwitgehalte op peil te houden.Ik gebruik soms een kuur met testo sting/endo stim/insu stim.Alle spiergroepen groeien spectaculair(echt waar!!!) behalve de buik,daar blijft ALTIJD een (kleine) zwemband aan plakken.Maar ik heb inderdaad 2 hernia's en verschillende ontstekingen opgelopen de laatste jaren dus is er toch iets mis!!,'Alle kastelen zijn ooit luchtkastelen geweest'
'REMEMBER,IT'S ALL IN YOUR MIND !!!'
Comment
-
Je bedoelde dat je vettig voedsel vrij probeert te eten, fastfood etc... Vetten uit "clean" voedsel zijn van groot belang en zorgen ook voor je hormoon huishouding like testosteron. Zorg voor een goed voedingschema, bereken je behoefte. Alles vind je in de zomerstiky hoe je de EKV verdeeld.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by muscleboy69 View PostChitosan verlaagt dus je testosteron aanmaak?Wist ik niet.Wat is er verder niet in orde dan?Want op zich probeer ik het toch gezond aan te pakken.En welke voedingsmiddelen verlagen dan je testosterongehalte?
Ik noem wat ik eet vetvrij maar de vetten in vette vis, pindakaas en noten zijn toch gezonde vetten(omega 3-6-9)?Ik eet nooit friet of gefrituurde producten waarin volgens mij slechte vetten zitten.Die syntha 6 drink ik om mijn eiwitgehalte op peil te houden.Ik gebruik soms een kuur met testo sting/endo stim/insu stim.Alle spiergroepen groeien spectaculair(echt waar!!!) behalve de buik,daar blijft ALTIJD een (kleine) zwemband aan plakken.Maar ik heb inderdaad 2 hernia's en verschillende ontstekingen opgelopen de laatste jaren dus is er toch iets mis!!
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostEPA, oftewel visoliecapsules nemen, enkel die met omega 3, omega 6 zit al genoeg in de voeding die je dagelijks eet. Omega 3 zou ontstekingsremmend werken. Voldoende capsules per dag nemen.
is ook gelijk een stuk beterCalisthenics / Street workout
Comment
-
Chitosan zelf verlaagd de test aanmaak niet maar chitosan blokkeert alle vetten en ook alle goede vetten die je hard nodig hebt voor een goede testosteron aanmaak en smering van je gewrichten.
Vezels kunnen verder ook de nare eigenschap hebben testosteron te verlagen.
Maar gooi iig de chitosan er uit en neem lekker visolie caps, die helpen ook vet af te breken, maar zorgen er gelijk ook voor dat je meer goede vetten binnen krijgt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
je moet gewoon wat vet verbranden! niet je abs groter maken!!!! want je zegt dat die niet 'groeiden' tijdens je kuur en massa opbouw. Maar dat zijn ze wel vermoed ik, maar die dikke opblaaskrokodil zit er nog voor. Dan zie je het nooit, werk die er gewoon af met een cutschema zonder al die supplementen behalve visolie&whey. en blijven trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment