slim belly hot or not

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slim belly hot or not

nu heb ik eens een vraag.

bij ons op de club zijn ze sinds kort begonnen met de slim belly. nu is mijn vraag wat vinden jullie der van.
    ik vind het persoonlijk een goeie consumenten stunt.
    heb al resultaten gezien en mensen vallen der indd van af, MAARRRRRR dat zijn mensen die nog nooit hebben gesport en overgewicht hebben. ook heb ik gezien dat mensen die al langer sporten der niet van afvallen en mis 1 of 2 cm kwijt raken. dus wat vinden jullie van het consept Slim belly.

voor mensen die nog nooit gesport hebben en dankij zo'n band gaan sporten vind ik het een goed idee
    maar dat is dan meer door het sporten en niet door de band zelf

dus als stimuleringsmiddel vind ik het goed maar ik geloof er zelf niet in
    "There is a difference between knowing the path and walking the path."
    Bruce Lee

Comment

maar zouden ze dan ook afvallen als ze zonder die band gaan sporten! want het is echt duur zo'n maand met dat ding om. en is het een blijvend resultaat. want je word verder niet geinformeerd over voeding, gewoon 40 min op 1 appaart staan hf rond de 65% en gaan.

Comment

ik denk ook niet dat zo'n band help maar mensen gaan in ieder geval wel bewegen
        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
        Bruce Lee

Comment

daar heb je gelijk in.

Comment

haha het idee is vrij simpel. doe een band om die er voor zorgt dat je wat meer vocht rondom je buik verliest, zegt ze dan op een cardio apparaat en laat ze wat kracht training doen en wow: het werkt!
            ~love what you do, do what you love~

Comment

het lijkt mij iig niks.
              dit soort spullen doet me denken aan die tellsell shit, wat meestal nergens op slaat.

Comment

Originally posted by jojis View Post
                maar zouden ze dan ook afvallen als ze zonder die band gaan sporten! want het is echt duur zo'n maand met dat ding om. en is het een blijvend resultaat. want je word verder niet geinformeerd over voeding, gewoon 40 min op 1 appaart staan hf rond de 65% en gaan.
                Ja, zoiets denk ik ook.
                Het gaat meer om het feit dat ze bewegen, maar volgens mij zit het er na die maand zo weer aan als ze op de bank gaan zitten.
                En verliezen ze echt vet, of gewoon vocht?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zoals je zelf zegt, ik denk niet dat het bij sportieve mensen helpt. En niet sportieve mensen gaan ineens een beetje bewegen wat voor hun wel vermoeiend is en dan gaat het effect hebben.

Ik zou er zelf dus nooit aan mee doen

Comment

hahahha het is ook niet voor mij!!
                    ja ik zelf vind het gewoon een consumenten stunt om mensen naar binnne te halen.

Comment

Originally posted by jojis View Post
                      De meeste gaan opeens ook bewuster eten hoor, niet zoals onze richtlijnen maar gaan niet meer snoepen enzo omdat ze met de belly bezig zijn, daardoor vallen ze af.
                      Ja en dan zeggen ze ja dat ding werkt echt enz enz en zo gaan heel veel huisvrouwen er aan mee doen.

komt dus niet door de belly maar omdat ze niet meer snoepen.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

De grootste winst zit hem in de inkomsten voor de sportschool.

Het afvallen werkt meestal wel. Dat komt niet alleen door training maar ook door de voedingsrichtlijnen in het boekje dat de deelnemers erbij krijgen.
                        Life's what you make it!

Comment

Ik geloof niet in de werking vant ding zelf, maar het zorgt wel dat mensen de gym in gaan door deze actie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X