Hallo allemaal,
Ik heb al jaren geleden mass stacks en boosters enz gebruikt.
Ik heb de afgelopen 5 jaar al meerdere malen combinatie's van revolutions gebruikt.
Ik heb het hier dan over de combinatie testo-sting forte/endo-stim/insu-stim.
Ik moet zeggen dat ik een vooruitgang heb geboekt die mij zelf versteld deed staan!Alles bij elkaar opgeteld ben ik bijna verdubbeld in volume van toen ik 20 jaar was tot nu (40jaar).Ik ben opgeklommen van 75 kg naar 95 kg in al die jaren.Ik ben 1.85 m groot.
Ik heb NOOIT enige last gehad of enige bijwerking!!
Nu is mijn vraag erg simpel;
Wat denken jullie over de gezondheid van de producten van Revolutions?
Ik heb een tijdje geleden op de tv een programma gezien over groeihormonen(endo stim?)en daarin werd verteld dat deze dodelijk kunnen zijn en dat je hart ook mee groeit bij het gebruik ervan!Dit heeft me doen nadenken en nu vraag ik me af of het wel allemaal gezond is?
Nogmaals,ik heb nooit enig probleem ondervonden maar wel explosieve groei.
Ik heb al jaren geleden mass stacks en boosters enz gebruikt.
Ik heb de afgelopen 5 jaar al meerdere malen combinatie's van revolutions gebruikt.
Ik heb het hier dan over de combinatie testo-sting forte/endo-stim/insu-stim.
Ik moet zeggen dat ik een vooruitgang heb geboekt die mij zelf versteld deed staan!Alles bij elkaar opgeteld ben ik bijna verdubbeld in volume van toen ik 20 jaar was tot nu (40jaar).Ik ben opgeklommen van 75 kg naar 95 kg in al die jaren.Ik ben 1.85 m groot.
Ik heb NOOIT enige last gehad of enige bijwerking!!
Nu is mijn vraag erg simpel;
Wat denken jullie over de gezondheid van de producten van Revolutions?
Ik heb een tijdje geleden op de tv een programma gezien over groeihormonen(endo stim?)en daarin werd verteld dat deze dodelijk kunnen zijn en dat je hart ook mee groeit bij het gebruik ervan!Dit heeft me doen nadenken en nu vraag ik me af of het wel allemaal gezond is?
Nogmaals,ik heb nooit enig probleem ondervonden maar wel explosieve groei.
Comment