gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezond?

Hallo allemaal,
    Ik heb al jaren geleden mass stacks en boosters enz gebruikt.
    Ik heb de afgelopen 5 jaar al meerdere malen combinatie's van revolutions gebruikt.
    Ik heb het hier dan over de combinatie testo-sting forte/endo-stim/insu-stim.
    Ik moet zeggen dat ik een vooruitgang heb geboekt die mij zelf versteld deed staan!Alles bij elkaar opgeteld ben ik bijna verdubbeld in volume van toen ik 20 jaar was tot nu (40jaar).Ik ben opgeklommen van 75 kg naar 95 kg in al die jaren.Ik ben 1.85 m groot.
    Ik heb NOOIT enige last gehad of enige bijwerking!!
    Nu is mijn vraag erg simpel;
    Wat denken jullie over de gezondheid van de producten van Revolutions?
    Ik heb een tijdje geleden op de tv een programma gezien over groeihormonen(endo stim?)en daarin werd verteld dat deze dodelijk kunnen zijn en dat je hart ook mee groeit bij het gebruik ervan!Dit heeft me doen nadenken en nu vraag ik me af of het wel allemaal gezond is?
    Nogmaals,ik heb nooit enig probleem ondervonden maar wel explosieve groei.
    ,'Alle kastelen zijn ooit luchtkastelen geweest'
    'REMEMBER,IT'S ALL IN YOUR MIND !!!'

Allemaal super gezond, het is niet zoals groente eten...
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

HGH (human growth hormone) is wat anders dan de producten die in de winkel licht, de producten die jij gebruikt zijn 100% veilig mits je niet over de dosis bij bepaalde producten niet overschrijd , in de reclame's van revolutions overdijven ze met de werking etc... gewoon veilig spul
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Vind die 20 kg in 20 jaar niet eens zo heel spectaculair eigenlijk, eerlijk gezegd. Bedoel in die tijd had je toch wel veel meer kunnen bereiken. Denk dus zeker al helemaal niet dat je dat aan die producten te danken hebt. Maar goed om je vraag toch nog enigzins te beantwoorden: of het gezond is? Denk niet dat je er dood aan gaat, maar gezien de troep die er soms in zit zou ik het in elk geval niet bestempelen als 'gezond'.

Comment

Originally posted by Mister XXL View Post
          Vind die 20 kg in 20 jaar niet eens zo heel spectaculair eigenlijk, eerlijk gezegd. Bedoel in die tijd had je toch wel veel meer kunnen bereiken. Denk dus zeker al helemaal niet dat je dat aan die producten te danken hebt. Maar goed om je vraag toch nog enigzins te beantwoorden: of het gezond is? Denk niet dat je er dood aan gaat, maar gezien de troep die er soms in zit zou ik het in elk geval niet bestempelen als 'gezond'.
          Dit x2
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

gezond

Denk dus zeker al helemaal niet dat je dat aan die producten te danken hebt.

Ik ervaar toch een aanzienlijke vooruitgang met de combinatie testo-endo-insu.
            Er heeft mij es ooit een doorwinterde bodybuilder gezegd;geef mij het geld maar wat je uitgeeft aan die rotzooi want het helpt voor geen meter!!
            Na een paar jaar ben ik die man terug tegengekomen en het eerste wat hij vroeg was;Hoeveel kuren heb je jezelf ingespoten?Ik vertelde hem wat ik gebruikt had en hij wou het nog steeds niet geloven.Maar ik kon hem niets anders vertelllen dan dat ik de combinatie van 3 revolutionsproducten had gebruikt.Ik had dus toch aanzienlijke resultaten met die producten.Bij mij,en ik zeg wel bij mij(!!!)werken die producten erg goed(ik gebruik al jaren syntha 6 en mammoth).Maar zoals ik al zei ,ik heb er nooit geen nadelen van ondervonden dus ik denk niet dat het de gezondheid erg schaadt.
            ,'Alle kastelen zijn ooit luchtkastelen geweest'
            'REMEMBER,IT'S ALL IN YOUR MIND !!!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X