Moet ik als een echte ecto cardio vermijden? Ik begin binnenkort namelijk terug met zaalvoetbal (1 keer per week) en wil natuurlijk wel een beetje conditie opbouwen. Ik vrees er enkel voor dat ik nu nog méér moet eten zodat ik niet door mijn reserves geraak. Of is dit mss overdreven?
Ecto + Cardio = slecht?
Collapse
X
-
Ik vind het vreselijk irritant... eet het liefst 2500kcal en niet meer.
Mede dankzij dat je jezelf al vol moet proppen wanneer je eigenlijk geen zin meer hebt en dat je eindeloos lang aan het eten bent. Lang leve melk, maar inmiddels moest ik daar maar eens van af stappen om Bf% stijging te beperken.Still shrinking.
Comment
-
2500 eet ik in cut......
zit nu weer op 3500 sinds lange tijd, heerlijk
Als ecto kun je eventueel, als je écht uithoudingsvermogen (één soort van conditie) wil, cardio doen zoals voetbal. Maar je zult meer moeten eten als je wilt aankomen.
Ik zou voetbal afschrijven toch maar 'n tokkiesportBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Unexist View PostIk vind het vreselijk irritant... eet het liefst 2500kcal en niet meer.
Mede dankzij dat je jezelf al vol moet proppen wanneer je eigenlijk geen zin meer hebt en dat je eindeloos lang aan het eten bent. Lang leve melk, maar inmiddels moest ik daar maar eens van af stappen om Bf% stijging te beperken.the one and only tabata overlord
Comment
-
is cardio ooit slecht ?
het zal misschien niet optimaal zijn als je spiermassa wilt aanzetten, maar cardio is uiteindelijk om hart, longen etc goed te laten werken dus kan je zeggen dat het altijd verstandig is om wat cardio in je work out te trekken?
Ik zelf zou niet zonder kunnen, al doe ik het niet in de vorm van de loopband/spin/crosstrainer.. maar ben hier wel nieuwsgierig naar~love what you do, do what you love~
Comment
-
Zoals de meeste hier zeggen, moet je gewoon zien dat je genoeg eet. Als je onder je behoefte eet en dan nog eens cardio doet zal het negatief uitdraaien.
Zoek anders paar topics over wat je zou kunnen eten als je niet vaak honger hebt ( maar 2500 is echt niet veel, ik eet met gemak 3500 en zou met alle plezier nog meer eten.)
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View Postis cardio ooit slecht ?
het zal misschien niet optimaal zijn als je spiermassa wilt aanzetten, maar cardio is uiteindelijk om hart, longen etc goed te laten werken dus kan je zeggen dat het altijd verstandig is om wat cardio in je work out te trekken?
Ik zelf zou niet zonder kunnen, al doe ik het niet in de vorm van de loopband/spin/crosstrainer.. maar ben hier wel nieuwsgierig naar
Goeie opmerking.
Je kan het ook zo zien; als je ecto bent kan je ook je sterke punten benadrukken door bijvoorbeeld erg droog te staan. Een echt massa monster zal je toch nooit worden (mits je een zogenaamde "echte ecto" bent).
Vveel ecto´s doen dit niet en die ´bulken´ (alleen het woord al...) , zijn desalniettemin niet erg massief en erg athletisch zijn ze ook niet. Erg jammer.
En dan nog iets over ecto meso endo. Ik ben totaal niet voor deze hokjes geest, maar als je er dan toch aan wil, bij deze. Bij de een gaat spieren opbouwen gewoon makkelijker dan bij de ander. Het is waar dat er maar heel weinig echte meso´s rondlopen. Heel af en toe zie ik een groepje jongens van rond de 16 a 18 lopen en bij een van hen is het heel duidelijk dat hij een breder gespierd lichaam heeft, een zogenaamde meso dus. In Nederland worden mensen steeds langer. Als je er op je 18e als een soort uitgerekt elastiek uitziet, wil dat niet zeggen dat je perse een ecto bent c.q. heel moeilijk spieren op zal bouwen. Nogmaals, ik geloof niet in de 3 categorien, ik zit zelf tussen meso en ecto in denk ik. Ook ik was een uitgerekt elastiek, maar spieren opbouwen ging en gaat best gemakkelijk eigenlijk. Om bij het oorspronkelijke onderwerp te blijven; cardio is altijd goed, je wordt er mooi van en het is gezond.
In plaats van dit stukje te schrijven had ik trouwens ook een klein rondje kunnen gaan rennen. krijg je niks van...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-