Belangrijke vraag over rust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    i know. had hetzelfde. daarom ben ik gestopt met het werken op de sportschool
    is personal training dan niet iets voor je?, je hebt immers wat papiertjes en bergen kennis.
    je hebt al heel wat mensen begeleid dus je kan een portfolio maken met daarin resultaten van mensen bijv. en die kan je dan op één webpage zetten (met goedkeuring van die mensen) of in een map stoppen of iets.
    't is maar een idee.

Silk ik ken dat ook, als ik weinig slaap krijg ik ook overal spier aanspanningen die je niet zelf doet.
    Ook heb ik dat als ik tijdje niet train dan willen mijn spieren ook weer.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Niet zo moeilijk doen man. Als je mentaal en fysiek uitgerust bent is het goed. Dus: Zorgen dat je geen zorgen aan je kop hebt, zorgen dat je inspanning levert zonder dat het je fysiek opbreekt.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X