fitfak is een goede opleiding ik heb hem zelf ook gedaan moet zeggen ik heb daar meer geleerd dan bij de opleiding sport en bewegen,verder doen er een hoop cios, ik ben zelf sport instructeur in een gevangenis, heb ook ieder jaar 2 stagaires, maar wat betreft fitness leren ze weinig op die scholen, en fitfak is erkend
Opleiding
Collapse
X
-
Originally posted by schiedam View Postfitfak is een goede opleiding ik heb hem zelf ook gedaan moet zeggen ik heb daar meer geleerd dan bij de opleiding sport en bewegen,verder doen er een hoop cios, ik ben zelf sport instructeur in een gevangenis, heb ook ieder jaar 2 stagaires, maar wat betreft fitness leren ze weinig op die scholen, en fitfak is erkend
want ik ben niet erg goed in sport enige sport waar ik goed in ben is boxe en klimmen maar voetballen en zowil je niet eens weten daroom twijfwel ik heel erg om die opleiding te volgen want ik denk dat ik niet aan kan want ik will wel in het fitness branche in het toekomst gaan werken en als ik ambitieus ben zelf en gym open maken met familie maar wat zeggen jullie daar van als je niet goed in sport ben maar wel in fitness, vechtsporten, klimmen zou ik wel die opleiding aan kunnen ??
Comment
-
Originally posted by IronWilly View PostIk hoor iedereen praten over sport en beweging in february/januari ben ik klaar met niveau 1 van de horeca opleiding een dan krijg ik meer kans om sport en beweging te volgen niveau 2. maar wat leer je daar allemaal ?
want ik ben niet erg goed in sport enige sport waar ik goed in ben is boxe en klimmen maar voetballen en zowil je niet eens weten daroom twijfwel ik heel erg om die opleiding te volgen want ik denk dat ik niet aan kan want ik will wel in het fitness branche in het toekomst gaan werken en als ik ambitieus ben zelf en gym open maken met familie maar wat zeggen jullie daar van als je niet goed in sport ben maar wel in fitness, vechtsporten, klimmen zou ik wel die opleiding aan kunnen ??
ik doe sport en bewegen maar dan hbo op mbo schijnt het wel leuk te zijn mja wat je er mee kan... op hbo hebben ze al niet echt een idee met wat je ermee kan dus maar als je diploma wilt is het wel een leuke opleidingdat is mijn motto xD
Comment
-
beste IronWilly,
Natuurlijk kan jij ook die opleiding doen, het is niet zo dat je zelf heel goed moet zijn in alle sporten, wel is het mee genomen als je goed in een bepaalde sport bent, maar er waren er zat die niet veel van sport bakte.
Het gaat meer om de methodiek de opbouw van les en leiding geven, wel moet je nivau 4 proberen te doen want aan nivau 2 en 3 heb je niet veel.
je kan DE BOL en de BBL bol is 5 dagen in de week en BBL 1 dag in de week en de rest stage lopen.
Als je de BOL doet kan je daar ook je fitfak behaalen.
Vraag anders wat info aan je hebt ciaos, sport en bewegen van zadkine of albeda, in delft hebben ze ook mondriaan, op zich stellen ze alles gelijk aan het cios mits je nivau 4 hebt.
Comment
-
Originally posted by schiedam View Postbeste IronWilly,
Natuurlijk kan jij ook die opleiding doen, het is niet zo dat je zelf heel goed moet zijn in alle sporten, wel is het mee genomen als je goed in een bepaalde sport bent, maar er waren er zat die niet veel van sport bakte.
Het gaat meer om de methodiek de opbouw van les en leiding geven, wel moet je nivau 4 proberen te doen want aan nivau 2 en 3 heb je niet veel.
je kan DE BOL en de BBL bol is 5 dagen in de week en BBL 1 dag in de week en de rest stage lopen.
Als je de BOL doet kan je daar ook je fitfak behaalen.
Vraag anders wat info aan je hebt ciaos, sport en bewegen van zadkine of albeda, in delft hebben ze ook mondriaan, op zich stellen ze alles gelijk aan het cios mits je nivau 4 hebt.
En een vraag hoe zit er zo praktijk toets voor niveau 2 der uit ?
heel moeilijk gaan ze heel kieskeurig doen
Sport waar ik het beste in ben is klimmen maar niet in sportschool geleerd gewoon gedaan me hele leven ok aan parkour gedaan lijkt op free running dus ja ik hoor van veel mensen dat je komt veel te maken met balensporten waar ik niet erg goed ben zeg maar xD
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-