Eiwitten Shake voldoende?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten Shake voldoende?

Hallo Iedereen!

Na een lange tijd van niet geweest te zijn op dit forum ben ik weer terug.
    Vanwege veel school en het trainen heb ik daarom niet echt veel tijd om op het forum te komen.

4 weken geleden "Maand" geleden ben ik weer volledig aktief van start gegaan met krachttraining.

Hierbij heb ik een goed voedingsschema en daarnaast een goed krachtschema.
    Ik heb voor de tijd altijd gebruik gemaakt van de Whey Shake en dit keer heb ik via BodyenFitshop de Whey Perfection gekocht.

Nu vraag ik alleen echter of een goed voedingsschema + Whey Perfection genoeg is voor het trainen?
    Ik hoor namelijk mensen zeggen dat het ook slim is om naast de Whey Perfection voor en na het trainen om te beginnen aan....Total Muscle Solution.

Is dit waar? Of lukt het met een goed voedingsschema & Whey Perfection ook om aan een snelle goede bouw te komen?

Neem "snelle" niet te letterlijk zoals ik het typ...Ik snap natuurlijk dat dit tijd kost ;-) En ben zelf ook al een erg goed eind op weg... maar extra tips en meningen zijn altijd welkom vandaar mijn vraag

September 2010! There we gooooooo!!!
    No Rollbacks!

met een goed voedingsschema en whey als aanvulling zal je ruim voldoende binnen krijgen.

Comment

Zonder whey kan ook prima is gewoon een aanvulling en niet in de verkoopgrapjes trappen

Comment

Bedankt voor jullie reactie
        Ik moet inderdaad wel zeggen dat ik zo'n 1,5jaar geleden niet gebruik maakte van eiwitten maar toen had ik ook geen goed voedingsschema.

Nu heb ik dat wel maar dit met combinatie van de Whey Shake brengt het bij mij tot nog wel betere prestaties.
        No Rollbacks!

Comment

Originally posted by woutey View Post
          Bedankt voor jullie reactie
          Ik moet inderdaad wel zeggen dat ik zo'n 1,5jaar geleden niet gebruik maakte van eiwitten maar toen had ik ook geen goed voedingsschema.

Nu heb ik dat wel maar dit met combinatie van de Whey Shake brengt het bij mij tot nog wel betere prestaties.
          gek he als je niet goed at

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            gek he als je niet goed at
            Haha dat is inderdaad waar We beginnen helaas allemaal als een nubby

Heb trouwens maar gelijk even mijn foto topic aangemaakt zodat ik daar tips kan opnemen etc

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...tml#post738355
            No Rollbacks!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X