Originally posted by gameface
View Post
![Bigok](https://forum.bodynet.nl/olduploads/emoticons/bigok.gif)
- Aantal ml hangt af van de sterkte. Die van mij maak ik altijd zo, dat ik een startdosis van 6 ml ofzo heb. Elke 1-2 uur bijdoseren met een ml of 2-3, of wat in een drankje doen en daar rustig van zippen (risico is dat het boven gaat drijven en je in 1x veels teveel neemt, heb ik 1x een hele slechte ervaring mee gehad (zwaar kotsen, wat overigens vrij bevredigend en grappig aanvoelde, waarna ik meteen weer nuchter was en mezelf kiplekker voelde)).
Afhankelijk van de duur van je avond, zit ik dus op een ml of 15-20.
- Werking begin ik na een kwartier ofzo te merken, met een piek rond de 60-75 minuten. Hangt ook veel af van of je een nuchtere maag hebt (evenals de dosering, welke natuurlijk veel lager moet zijn op een lege dan een volle maag. Op 6 ml zou dit misschien 1-2 ml uitmaken).
- Ik neem aan dat je het nog nooit gebruikt heb, aangezien je de werking en het gevoel vraagt. Wat ik zelf vrijwel altijd heb:
* zin om dingen te ondernemen
* genieten van wat je aan het doen bent. Kan dus ook heel verslavend zijn, aangezien het chillen achter je computer en clippies kijken ook al HEEL relaxt is. Je hebt niet zoveel nodig om je te vermaken.
* je wordt er niet rot van op de avond zelf (wat wel gebeurd met alcohol, na een aantal uren is het gewoon tijd op naar huis te gaan). Als je uitgaat met vrienden die aan de drank gaan, zal je merken dat wanneer iedereen moe en uitgefeest is, jij nog zin hebt om andere dingen te doen of verder te feesten. Andere kant is, dat als het uitgewerkt raakt na een uur of 2, je bijna geen zin in iets meer hebt en nog minder zin om meer te gebruiken. Als je een nieuwe dosering neemt, verdwijnt dit bijna gelijk en ben je weer back in the game.
* praatgrager, zin om meer converaties te voeren en beter groepsgevoel, of hoe je dat dan ook zegt.
* je kan wat coördinatie verliezen, maar aan de andere kant juist heel erg het gevoel heel helder te kunnen nadenken. Als je een hele dikke dosis neemt, kom je wel soms wat moeilijker uit je woorden.
* je krijgt veel meer zin om te roken (als je een gezelschapsroker bent die 1 sigaret per 2 weken rookt, kan je zomaar ineens 20 peuken op een avond wegknallen zonder problemen) en frisdrank smaakt ook lekker tijdens het uitgaan.
* uiteraard krijgen we nou het geile aspect. Meisjes zien er sensueler en aantrekkelijker uit, je zoekt meer toenadering, gesprek, aanraking etc. Als je GHB neemt voor de sex ben je avontuurlijker en geniet je er meer van, hoewel je als je nuchter bent, je niet meteen verpest bent en nog steeds prima sex zonder GHB kan hebben. Erecties blijven beter, je kan langer door, etc.
* ik wordt zelf ook nog opener (ben al heel erg open van mezelf) en confronterender (op een goeie manier). Maakt de grootste taboes bespreekbaar.
Zullen nog wel wat meer dingen zijn, maar dit is wat ik nu ff snel kan bedenken.
- nadelen:
* mensen accepteren het minder makkelijk. Als je zegt dat je thuis een krat bier gaat zuipen vind iedereen het oke en "normaal", maar als je zegt dat je thuis een paar ml GHB voor het slapen neemt, kijken ze je veel sneller geshockeerd aan.
* Dag erna ben je niet extreem brak ofzo, je kan wat moeier zijn door het mindere slapen door het uitgaan, maar ook als je genoeg hebt geslapen, kan je je iets moeier voelen. Niks vergeleken met een kater, maar toch merkbaar.
* Als je overdoseerd, ga je geheid over je nek en kan je een onbedwingbare slaap krijgen. Als je hebt gekotst voel je je wel weer meteen kiplekker, in tegenstelling tot kotsen van drank.
Ik heb alleen je beginpost gelezen, dus misschien heb je dit allemaal al gehoord, maar daar ga ik zo achter komen.
Comment