anti depressiva: citalopram

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anti depressiva: citalopram

Hoi iedereen,

Sinds een tijdje gebruik ik een anti-depressiva wegens persoonlijke omstandigheden, genaamd citalopram.

De bijwerkingen in de eerste weken schijnen erg te kunnen zijn, echter heb ik alleen nog maar last van hoofdpijnen en duizeligheid.

Ik vroeg mij af of iemand dit weleens heeft gebruikt en of dit invloed heeft of het sporten...

Peace

~ Jake ~
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

niet met jouw product, maar wel met een andere SRII (serlain)
    staat ook hele waslijst van mogelijke bijwerkingen bij, nooit iets van gemerkt
    zou zelfs meer durven zeggen: sinds ik anti-depressiva gebruik, maak ik de gains van m'n leven :P
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Is het nu echt nodig vraag ik me vaak af om zulke bende te gaan slikken?
      Ga het eens proberen met goede supplementen (adaptogenen,rodiola,sint janskruid)en loop eens een goede natuurgeneeskundige binnen voordat je aan deze middelen gaat beginnen en probeer tunnerlvisie te voorkomen.

Dat is mijn mening erover omdat ik veel mensen hierdoor nog verder af heb zien glijden.
      En gebruik vooral geen drugs.
      Nogmaals dit is mijn mening hierover ik ben geen arts, maar heb mensen meer op zien knappen via deze weg.
      Last edited by Kevin72; 18-09-2010, 22:21.
      Face your demons...........

Comment

Heb geen invloed bij het sporten, bij werkingen in het begin kweilen, droge mond, spier spanning op de kaaken.
        Let wel op dat je geen anabolen zal gebruiken, ook kan je er niet zo maar meer mee stoppen, als je stop zal je goed moeten afbouwen met een half pilletje.
        Verder slikt 35 % van Nederland die pillen

Comment

ja dat is toch schandalig dat half Nederland aan die pillen zit, in andere landen hebben ze veel egere problemen en die hebben niks vind het een beetje een vlucht middel. zeg niet dat jij het zo gebruikt maar grotendeels van NL wel

Comment

Er wordt wel erg snel met cijfers gegooid, 35 tot 50% van NL ofniet.
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik heb zelf een ander product, effexor... alleen als ik het niet slik heb ik ontwenningsverschijnselen. Verder vaker koorts/ griep symptonen. Geen last met het sporten.

@ Kevin en Martardt
              TS zal vast wel eerst wat aan consult gedaan hebben voordat hij dit gaat gebruiken. St Janskruid bijvoorbeeld is bij een licht gevoel van onbehagen werkzaam, maar bij een depressie nutteloos. Bovendien is het voor een groot gedeelte een placebo effect wat st Janskruid geeft (dacht ik).

Over dat een groot deel van Nederland het slikt terwijl het in andere landen zoveel mensen het slechter hebben:
              1. Dat andere mensen het slecht hebben, zorgt er niet voor dat deze klachten minder erg worden.
              2. Deze klachten komen juist voor wanneer mensen zich niet meer zorgen hoeven te maken over de eerste levensbehoeften en zich meer bezig kunnen en zullen houden met hun welzijn.
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

@ Mohr inderdaad mensen hebben het veel te goed,alles wordt immers voor je geregeld.Mensen leven helemaal voorgeprogrameerd en gaan drugs en drank zoeken om toch wat afleiding te hebben.Doe gewoon wat je wil doen en vooral leef!!!
                Fuck ordinary,be legendary

Comment

@ Mohr

Gebruik zelf Sint Janskruid, goed onderzoek gedaan voordat ik het ging gebruiken. Het is echt geen placebomiddeltje.

Depressiviteit natuurlijk behandeld met St. Janskruid | vita-info.nl
                  Don't do it L.L. !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X