Schoolkamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou er ook niet zo'n probleem van maken, alcohol drinken moet je doen als je daar zin in hebt en niet omdat anderen het drinken maar voor de rest zou ik als ik jou was gewoon een week lol maken. Je bent neem ik aan geen pro en vaak is het niet eens zo slecht om eens een weekje helemaal afstand te nemen van BB. Kracht verschil heb je misschien de eerste trainingen een beetje last van maar grote kans dat je na een weekje fitnessen zelfs weer iets sterker bent.

Comment

Ik zou zeggen: laat je volledig gaan

Vroeger was ik helemaal anders, ik probeerde me constant aan mn schema te houden zonder alcohol of junk, gelukkig ben ik daarin veranderd... Sinds ik bodybuilding wat minder belangrijk ben gaan vinden heb ik gewoon veel meer plezier en toch blijf ik even snel vooruitgaan. Ben net terug van een weekje spanje en deze morgen stond ik op de weegschaal en zag ik dat ik bijna 4kg was afgevallen, so what? Het was mn beste vakantie ooit en die 4kg komt wel weer terug.

Het probleem dat zich stelt wanneer jij je zo goed mogelijk aan je schema probeert te houden is dat je daar enorm veel moeilijkheden mee zal hebben. Je hele week zal in het teken moeten staan van genoeg eiwitten binnen te krijgen en geen alcohol proberen te drinken. En wanneer je terugkomt moet je er gewoon opnieuw aan beginnen, niet al te best voor de motivatie imo.
      @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X