Zoekt met spoed Fitnessmaatje omgeving Maastricht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoekt met spoed Fitnessmaatje omgeving Maastricht

Goedendag bodynetters!

Sinds 2 weken fitness ik op massa 3 x in de week bij Il Fiore Maastricht. Nu zitten er oefeningen bij waar een trainingsm aatje een must is! Iedereen die behoefte heeft om maximaal te gaan trainen kan zich bij mij melden! Altijd handig om iemand te hebben die je kan stimuleren tot maximaal trainen.

Ik hoor het graag!

Groeten Ryan-D

Woon zelf niet echt in de omgeving, maar is het misschien niet handiger om in de sportschool zelf een maatje te zoeken? Je kan natuurlijk geluk hebben maar zoveel potentiƫle maatjes zal je hier op het forum niet vinden. Owjah en als je iemand nodig hebt voor bijvoorbeeld bankdrukken kan je het natuurlijk ook altijd even vragen, er zijn er maar weinigen die je niet willen helpen. Vaak kom je na een tijdje dan de zelfde mensen tegen en zo krijg je vanzelf je trainingsmaatje.

Comment

Goeie reactie. Dat zal vanzelf ook wel loslopen denk ik. Zal na een tijd vanzelf zware jongens tegenkomen met dezelfde interesses:P Mensen die toch behoefte hebben ik hou het forum in de gaten!

Thnx alvast!

Comment

Hey Ryan, goed dat je bent begonnen om te trainen op massa.
        Wat betreft het wachten op die massabeesten, denk ik dat je lang kan gaan zoeken bij ill fiore.

Ben er met een vriend eens een keer gaan kijken, maar het is daar meer een theekransje voor oude mensen dan een echte sportschool. Daarbij zijn er daar ook niet veel free weights beschikbaar.

Zoiets motiveerd mijzelf niet, weet niet hoe dat voor jou is?
        Denk dat als je echt wilt gaan trainen dat je eerder bij Bodyfit, Bodyvision of Barry's gym iemand vind die dezelfde doelen als jou heeft.

Suc6 ermee!

Comment

Wat schuift het?

Groeten,

Bart
          Groeten

Comment

haha moet mee trainen geld kosten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies