F*ck Sonja Bakker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lol sonja bakker.

If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Slimme manier om rijk te worden, maar ik zou niet durven!!! O.O

Wel knap als je niet eens een studie hebt afgerond en mensen onzin verkoopt

Comment

Vind der wel geil eigelijk

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

allereerst, Sonja Bakker is niet fucking slim, maar hoogstwaarschijnlijk best wel dom. Verder is het een grote schande inderdaad dat zij iemand een eierkoek laat eten, om vervolgens de kaas te moeten laten staan. Niet dat kaas goed is, maar dat zijn tenminste eiwitten en vetten, betere voedingswaarden dan eierkoeken.

Comment

Ik ben ook overtuigd dat sommige mensen omtrend dit board ongetwijfeld meer kennis hebben, maar dat is BB gericht, Sonja is meer "gezond" gericht wat de "normale" mens kan vol houden kwa beweeg en eetpatroon
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Hoezo Fuck Sonja Bakker?
              Ze is toch fucking slim en heeft haarzelf gewoon rijk gemaakt... zou jij het niet doen? Ookal zou je verkeerde info moeten geven?

Lijkt me duidelijk...
              Ik heb nog zoiets als principes. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken. Elke dag de grootste onzin uitkramen alleen om rijk te worden...ik zou mezelf dom vinden en daar valt niet mee te leven.

Sonja heeft volgens mij ook geen opleiding gevolgd voor dietist. Ze is "ervaringsdeskundige". Zelfs een reguliere dietist zou niet zoveel onzin uitkramen en mensen op crashdieten zetten.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Ik ben ook overtuigd dat sommige mensen omtrend dit board ongetwijfeld meer kennis hebben, maar dat is BB gericht, Sonja is meer "gezond" gericht wat de "normale" mens kan vol houden kwa beweeg en eetpatroon
                Van welke planeet kom je? Ik ken geen Sonja Bakker die "weet" wat "gezond" is voor een "normale" mens....

En qua slimheidsgehalte van deze Sonja Bakker wat sommige onder ons van haar vinden, Het was nog altijd haar ex-man, het commerciele brein, die achter het hele imperium van deze golddigster zat.
                Het enige slimme van haar was om een loi cursusje te volgen (volgens mij goed te doen met een gevulde wallet en een IQ van 20) en te trouwen met haar inmiddels ex, de rest is geschiedenis.

Wat Falstyr zegt: meer dan +1

@ topic: Ja, Fuck Sonja
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

de beste oplossing is haar laten executeren

Comment

O o wat zijn jullie toch een stel pubers bij elkaar! Vooropgesteld heb ik niets met en niets tegen sonja. Ik kijk het niet en dus erger ik me er ook niet aan.

Maar jullie kunnen alleen maar schreeuwen dat ze dood moet, ze een Kank.. wijf is en al dat soor uitspraken.

Als jullie het zelf zo goed weten maak je zelf toch een programma?

Ik lach me echt kapot om jullie en dat is goed want daar verbrand ik ook weer calorien mee. Dus eingelijk is sonja indirect zo slecht nog niet!

Comment

Nu valt het kwartje, ik begreep al niet hoe iemand zo dom kan overkomen maar wel zulke successen behaald. Dat is normaal voor de slimmere breinen weg gelegd haha

Ze heeft inderdaad niet eens een fatsoenlijke opleiding genoten, maar los daarvan zou je na zo'n cursus toch ook wel moeten snappen dat al die dingen als sultana etc. niet echt goed voor je is en nog steeds onder "koek" valt!

Ik kwam hier nog mee in discussie met een gast die net sport & beweging had afgerond (eveneens een fitness trainer). Hij was helemaal Sonja Bakker fan! Hij had zelf een behoorlijke buik en verder ook niet gespierd (niet echt een goed visitekaartje voor de sportschool maar dat terzijde ). Ik snap niet dat je een Mbo opleiding af kan maken en dan nog steeds Sonja Bakker fan zijn, krijgen ze geen voedingsleer??

Ik zeur ook altijd over diëtistes, maar ik heb zelf gedeeltelijk HBO voeding & diëtetiek gestudeerd. De opleiding zelf is vrij pittig, maar ik heb het gevoel dat er nog teveel naar externe bronnen als het voedingscentrum word verwezen. Deze is overigens niet betrouwbaar (veel crap).

Overigens ben ik niet jaloers, het gaat zeker tegen mijn principes in. Het is alleen met de juiste informatie niet te doehn om het volk over te halen om af te gaan vallen! Het moet makkelijk & snel gaan! Zo is de gemiddelde nederlander nu eenmaal.
                      Last edited by Katlyn; 23-09-2010, 08:00.

Comment

Sletje jwz

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat zulke mensen ver komen komt in mijn optiek door een aantal facetten waaronder het gebrek aan gewetensbezwaren en alleen maar denken aan geld. Wellicht de verklaring waarom er zat succesvolle ondernemers zijn die als 'dom' bestempeld worden. Naast talent, geluk en doorzettingsvermogen is volgens mij namelijk schijt aan de rest hebben ook een goede eigenschap voor een succesvolle ondernemer, je wordt nou eenmaal makkelijker succsvol (miljonair) als je met niet zoveel gewetensbezwaren zit.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Vind der wel geil eigelijk

Muhauhauhauhauhauha hou op!

Originally posted by frederik47 View Post
                            allereerst, Sonja Bakker is niet fucking slim, maar hoogstwaarschijnlijk best wel dom. Verder is het een grote schande inderdaad dat zij iemand een eierkoek laat eten, om vervolgens de kaas te moeten laten staan. Niet dat kaas goed is, maar dat zijn tenminste eiwitten en vetten, betere voedingswaarden dan eierkoeken.
                            Zij heeft een vermogen van 10 miljoen.. en jij? 1%? 2%?
                            Doet zij wss wel iets goed in het leven en jij wat minder..

Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik heb nog zoiets als principes. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken. Elke dag de grootste onzin uitkramen alleen om rijk te worden...ik zou mezelf dom vinden en daar valt niet mee te leven.

Sonja heeft volgens mij ook geen opleiding gevolgd voor dietist. Ze is "ervaringsdeskundige". Zelfs een reguliere dietist zou niet zoveel onzin uitkramen en mensen op crashdieten zetten.
                            Dat verschilt dan per persoon.. ik zou wel trots op mezelf zijn.. mensen oplichten voor 10 miljoen euro?
                            Daar teken ik voor!

Comment

die kandidaten in dat programma zijn ook niet bepaald slim, laatst was er een die in 4 weken 15 kilo kwijt was en 7% vet ofzo, en de 4 weken erna weer 4 kilo maar het vetpercentage was precies hetzelfde wat klopt hier niet hehe

Comment

Sonja is de beste! Daar kunnen jullie allemaal nog van leren!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X