F*ck Sonja Bakker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je kan te ver gaan he Poenix!? Ik ben ook 100+ he! hahaha topper!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Echte mannen scheppen niet op dat ze echte mannen zijn
      Hahahahahaha ik maak een grap over jouw en phoenix verdedigt jouw, en dan pak jij hem weer.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        je kan te ver gaan he Poenix!? Ik ben ook 100+ he! hahaha topper!
        Originally posted by gameface View Post
        Hahahahahaha ik maak een grap over jouw en phoenix verdedigt jouw, en dan pak jij hem weer.

@marnop, niet op een gay manier bedoeld maar dan wil ik toch bewijzzzzz!

@gameface, ja een beetje auwehoeren moet kunnen maar als je zo scherp bent dan ben je een echte kerel! dus..... alsnog meedoen?

Comment

voeding

Ik zou zeggen kom op mijn site en betaal daar Zelfs een stuk minder om met een echte voedingsdeskundige aan de gang te gaan die je persoonlijk begeleiding geeft en ook veel op psychologisch gebied weet.

HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service

Voor de rest Sonja Blegh..... maar is wel slim....mensen zijn mediamensen volgen de kudde zo is de hele maatschappij....ga me er niet meer druk om maken.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            Ik zou zeggen kom op mijn site en betaal daar Zelfs een stuk minder om met een echte voedingsdeskundige aan de gang te gaan die je persoonlijk begeleiding geeft en ook veel op psychologisch gebied weet.

HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service

Voor de rest Sonja Blegh..... maar is wel slim....mensen zijn mediamensen volgen de kudde zo is de hele maatschappij....ga me er niet meer druk om maken.

Ik ben al member van jouw wonderschone site!

Comment

sonja bakker heeft een rare driehoekige mond

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                @marnop, niet op een gay manier bedoeld maar dan wil ik toch bewijzzzzz!

@gameface, ja een beetje auwehoeren moet kunnen maar als je zo scherp bent dan ben je een echte kerel! dus..... alsnog meedoen?
                Bewijzzz van gay zijn of niet zijn of dat ik 100+ ben....
                Zullen we dan maar saampjes op de weegschaal gaan staan?

We gaan niet iedereen uitnodigen he, ben voor veel in maar...gangbang met de hele groep harde kern BN'ers.....

We zitten trouwens nog steeds ontopic.... hoe komt dat?
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hoe dat komt? Door mijn bovennatuurlijke geniale deelname aan dit topic.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Bewijzzz van gay zijn of niet zijn of dat ik 100+ ben....
                    Zullen we dan maar saampjes op de weegschaal gaan staan?

We gaan niet iedereen uitnodigen he, ben voor veel in maar...gangbang met de hele groep harde kern BN'ers.....

We zitten trouwens nog steeds ontopic.... hoe komt dat?
                    Ik bedoelde eingelijk dat je dan maar moest bewijzen dan mannen van 100+ geen kleine piemels hebben!

Maar dat ik het woordje gay gebruikte is om jou te laten weten dat ik geen interesse heb in de lengte van je penis! snappie?

Comment

• Ik vrees dat er een vleeskeuring zal moeten komuh aangezien we moeten bewijzen.

Met de billen bloot jongens, mischien is beadien onze slager?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Als dit beaudien is mag ze komen keuren:

www.dumpert.nl - Dumpert Boobcamp #2

Comment

• bah!!!

Comment

• daar wil ik wel even naar binnen glijden.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

• En dit is nu het resultaat van 5 weken Sonja Bakker!

Comment

• En dan al die comments van die knuppels bij die site, ik vind haar nog niet eens lelijk gespierd. Misschien iets te V-shape als je het mij vraagt, maar tjah vrouwen mogen van mij ook wel spierballen kweken als ze dat zelf willen
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X