Voor de spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by STED View Post
    wat een mooie hoeveelheid persoonlijke aanvallen weer
    Ijsblok en ik weten beide dat het een grap is.. maak jij je maar geen zorgen.

Comment

Originally posted by gameface View Post

niet alleen IJsblok en jij, ik mag toch hopen dat ik het ook weet.....
      Ik plaag je nu eenmaal graag, gf.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        niet alleen IJsblok en jij, ik mag toch hopen dat ik het ook weet.....
        Ik plaag je nu eenmaal graag, gf.
        Hoop je dat je het zelf weet?

Maakt niet uit, van een vrouw kan ik het hebben.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          even voor de duidelijkheid, dat was geen sarcasme. Ik vind dat altijd wel leuk om te zien

Comment

Originally posted by STED View Post
            even voor de duidelijkheid, dat was geen sarcasme. Ik vind dat altijd wel leuk om te zien

Hahaha

Comment

voel me soms ook ongemakkelijk in de ''mannen hoek'' bij ons op de sportschool. Ik ben bijna de enige vrouw die daar traint en dus sta ik vaak tussen allemaal mannen. Soms wel gezellig, maar ik zou leuker zijn als er meer vrouwen waren.

merk wel dat ik steeds meer respect krijg van mannen die daar ook regelmatig trainen. Vooral omdat ik best een sportief lichaam heb en lichtelijk gespierd voor een vrouw.

ben wel bang dat ze altijd denken: Wat moet zij nou hier??
              Ook omdat ik niet zoveel til als de mannen en ik misschien de apparaten bezet hou ofzo. Maar zit tussen de oren denk ik

Comment

Originally posted by Selina View Post
                voel me soms ook ongemakkelijk in de ''mannen hoek'' bij ons op de sportschool. Ik ben bijna de enige vrouw die daar traint en dus sta ik vaak tussen allemaal mannen. Soms wel gezellig, maar ik zou leuker zijn als er meer vrouwen waren.

merk wel dat ik steeds meer respect krijg van mannen die daar ook regelmatig trainen. Vooral omdat ik best een sportief lichaam heb en lichtelijk gespierd voor een vrouw.

Ook omdat ik niet zoveel til als de mannen en ik misschien de apparaten bezet hou ofzo. Maar zit tussen de oren denk ik
                Denk dat het niemand boeit hoeveel er aan hangt, als je je maar 100% inzet hoor.
                Overigens heb ik liever dat een lichtelijk gespierde vrouw het bankje bezet houd dan een man hoor altijd leuk om naar te kijken.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Nou Selina, dat is nou précies wat ik bedoelde met mijn topic!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

gewoon niet druk over maken... is echt niet aan de orde.

het is heel simpel... is iemand serieus aan het trainen... dan is het gewoon goed.
                    En verder is een vrouw nog steeds (over het algemeen) plezieriger om tegen aan te kijken

Het is eerder nieuwsgierigheid denk ik... wat jullie interpreteren als... wat doe zij nou hier.
                    Fear is the mind killer

Comment

Klopt, maar soms komen mannen naar me toe om even met me te praten, of om me te complimenteren dat ik voor een vrouw zwaar train (zweet me altijd rot)

daarentegen heb ik 2 vriendinnen die ook 3/4 keer per week sporten maar dan heel licht en meestal met tegenzin, na 1 jaar nog steeds geen verandering in hun postuur, ik daarentegen ...

Vaak doe ik ook mijn oortjes in en ga ik tijdens KT lekker muziek luisteren. Hierdoor blijf ik echt ''in mijn training en ben ik niet zo snel afgeleid.

Maar nu ik hier hoor dat mannen het helemaal niet zo erg vinden, maak ik me er al een stuk minder druk om... voordeel is dat je wel snel contact krijg met leuke mannen in de ''mannen hoek'' met ook nog eens dezelfde interesses

Comment

Beaudien mag ik je spotten zoals bij het squatten @ SLDL?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Beaudien mag ik je spotten zoals bij het squatten @ SLDL?

Als je me even uitlegt wat deze zin betekent, mag het misschien wel.

Comment

Vaak doe ik ook mijn oortjes in en ga ik tijdens KT lekker muziek luisteren. Hierdoor blijf ik echt ''in mijn training en ben ik niet zo snel afgeleid.

Maar nu ik hier hoor dat mannen het helemaal niet zo erg vinden, maak ik me er al een stuk minder druk om... voordeel is dat je wel snel contact krijg met leuke mannen in de ''mannen hoek'' met ook nog eens dezelfde interesses
                            Jep, doe ik ook.

En dan was het tóch een nuttig topic after all, Selina!!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Als je me even uitlegt wat deze zin betekent, mag het misschien wel.
                              Stiff legged deadlift
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Stiff legged deadlift

juist.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X