Originally posted by STED
View Post
Voor de spiegel
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostIjsblok en ik weten beide dat het een grap is.. maak jij je maar geen zorgen.
niet alleen IJsblok en jij, ik mag toch hopen dat ik het ook weet.....
Ik plaag je nu eenmaal graag, gf."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
voel me soms ook ongemakkelijk in de ''mannen hoek'' bij ons op de sportschool. Ik ben bijna de enige vrouw die daar traint en dus sta ik vaak tussen allemaal mannen. Soms wel gezellig, maar ik zou leuker zijn als er meer vrouwen waren.
merk wel dat ik steeds meer respect krijg van mannen die daar ook regelmatig trainen. Vooral omdat ik best een sportief lichaam heb en lichtelijk gespierd voor een vrouw.
ben wel bang dat ze altijd denken: Wat moet zij nou hier??
Ook omdat ik niet zoveel til als de mannen en ik misschien de apparaten bezet hou ofzo. Maar zit tussen de oren denk ik
Comment
-
Originally posted by Selina View Postvoel me soms ook ongemakkelijk in de ''mannen hoek'' bij ons op de sportschool. Ik ben bijna de enige vrouw die daar traint en dus sta ik vaak tussen allemaal mannen. Soms wel gezellig, maar ik zou leuker zijn als er meer vrouwen waren.
merk wel dat ik steeds meer respect krijg van mannen die daar ook regelmatig trainen. Vooral omdat ik best een sportief lichaam heb en lichtelijk gespierd voor een vrouw.
ben wel bang dat ze altijd denken: Wat moet zij nou hier??
Ook omdat ik niet zoveel til als de mannen en ik misschien de apparaten bezet hou ofzo. Maar zit tussen de oren denk ik
Overigens heb ik liever dat een lichtelijk gespierde vrouw het bankje bezet houd dan een man hoor altijd leuk om naar te kijken.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Selina View Postben wel bang dat ze altijd denken: Wat moet zij nou hier??
Nou Selina, dat is nou précies wat ik bedoelde met mijn topic!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
gewoon niet druk over maken... is echt niet aan de orde.
het is heel simpel... is iemand serieus aan het trainen... dan is het gewoon goed.
En verder is een vrouw nog steeds (over het algemeen) plezieriger om tegen aan te kijken
Het is eerder nieuwsgierigheid denk ik... wat jullie interpreteren als... wat doe zij nou hier.Fear is the mind killer
Comment
-
Klopt, maar soms komen mannen naar me toe om even met me te praten, of om me te complimenteren dat ik voor een vrouw zwaar train (zweet me altijd rot)
daarentegen heb ik 2 vriendinnen die ook 3/4 keer per week sporten maar dan heel licht en meestal met tegenzin, na 1 jaar nog steeds geen verandering in hun postuur, ik daarentegen ...
Vaak doe ik ook mijn oortjes in en ga ik tijdens KT lekker muziek luisteren. Hierdoor blijf ik echt ''in mijn training en ben ik niet zo snel afgeleid.
Maar nu ik hier hoor dat mannen het helemaal niet zo erg vinden, maak ik me er al een stuk minder druk om... voordeel is dat je wel snel contact krijg met leuke mannen in de ''mannen hoek'' met ook nog eens dezelfde interesses
Comment
-
-
Originally posted by Selina View Post
Vaak doe ik ook mijn oortjes in en ga ik tijdens KT lekker muziek luisteren. Hierdoor blijf ik echt ''in mijn training en ben ik niet zo snel afgeleid.
Maar nu ik hier hoor dat mannen het helemaal niet zo erg vinden, maak ik me er al een stuk minder druk om... voordeel is dat je wel snel contact krijg met leuke mannen in de ''mannen hoek'' met ook nog eens dezelfde interesses
En dan was het tóch een nuttig topic after all, Selina!!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment