Net begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net begonnen

Hallo allemaal

Zoals je denk ik ook kunt zien, heb ik mij net als nieuw lid geregistreerd. Ik ben net een maandje begonnen met sporten (fitness) en vind het wel leuk om meer info te delen(ontvangen).

Ik wil mijn vetpercentage verlagen, alles zo strak mogelijk trainen en kracht en conditie opbouwen.

Ik ben momenteel voornamelijk begonnen met conditie opbouwen en mijn buik tot beneden strak trainen..
    Iemand tips voor een vrouwelijke beginner? (voornamelijk voor onderbuik, dat is het moeilijkste om te trainen(vind ik dan)

Als je alles strak wilt krijgen zul je je ook moeten richten op alle spiergroepen, dus niet alleen cardio en buikspieroefeningen. Tips; squats voor je benen en billen.

---
    En welkom op het forum

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
      Als je alles strak wilt krijgen zul je je ook moeten richten op alle spiergroepen, dus niet alleen cardio en buikspieroefeningen. Tips; squats voor je benen en billen.

---
      En welkom op het forum
      Thanks...ja ik doe ook squats voor mijn benen en billen...vandaar dat ik zei van mijn buik tot beneden(oftewel, benen en billen :$)

Heb je verder misschien tips om een snelle resultaat te verkrijgen..

Comment

Lees de stickies eens door en let daar dan vooral op de voeding. Stel hiermee een voeidingsschema op (en post em daarna ook voor ev tips) en train hard. En daarmee heb je al gelijk een voorsprong op vele andere vrouwen die al jaren trainen en maar niet afvallen

Comment

Welkom!
          En wees voorbereid: voor echte resultaten moet je de tijd/ energie nemen.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
            Lees de stickies eens door en let daar dan vooral op de voeding. Stel hiermee een voeidingsschema op (en post em daarna ook voor ev tips) en train hard. En daarmee heb je al gelijk een voorsprong op vele andere vrouwen die al jaren trainen en maar niet afvallen
            bedankt voor je reactie...ja ik heb hier het 1 en ander gelezen, ik heb wel kennis over voeding etc. Maar niet zoveel kennis als de meeste die hier komen (voedsel in combinatie met trainen)

Daarom vind ik het ook erg moeilijk om een voedingsschema te maken, ik zou me denk meer moeten verdiepen...Hulp kan ik zeker gebruiken

Ik zal deze week even mijn vetpercentage, gewicht etc. plaatsen..

Comment

Originally posted by Janneke View Post
              Welkom!
              En wees voorbereid: voor echte resultaten moet je de tijd/ energie nemen.
              Thanks

Ja, dat zeker...vooral voor blijvende resultaten, ik wil echt een strak getrainde buik en kont...dat vind ik momenteel naast conditie het belangrijkste.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X