opwarmen bankdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo min mogelijk setjes doen voordat je aan je werksets begint + laag in reps blijven, hoe dichter bij je werkset hoe lager. Dus bijv. beginnen met 5-8x opdrukken, dan doe ik 90kg bench x3 reps; 110/120 x 1 rep; als m'n werksetje bijv. 130 is.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hmm ik doe als opwarmen alleen bar setje van 10 herhaling ongeveer en dan meestal probeer ik gelijk mijn max van de vorige keer te verbeteren dat ik wil halen met 3 x 8. Ik wil nog steeds voor die 3 x 8 60kg gaan, maar dat red ik simpelweg nog niet zonder hulp.. Ik weet het is niet veel, maar heeft iemand misschien enig idee hoe dit komt nu we het toch over opwarmen hebben?
      "Straight outta gym"

Comment

Heeft verder niks met opwarmen te maken... Al zou ik, er van uitgaande dat de bar 20 kg weegt nog wel ff 40 kg er tussen pakken. Dus: 20, 40, 60

Comment

ik doe het zo:

begin op 50 kg 10x lekker los komen langzaam zakken explosief uitduwen

dan op 120 6 x... warm zat

en vervolgens toppen... op deze manier ben ik warm en niet uitgeput als ik begin met toppen..

en vervolgens bouw ik af met 100 kilo zo vaak als het nog gaat.
          uut grunn!

Comment

ik ben echt heel erg vooruit gegaan op bankdrukken sinds ik biceps/triceps apart train en en borst en schouders op 1 dag. daarbij nog eens op de laatste dag zware bent over raises met 18 each dumbell.

daarvoor drukte ik op herhaling zon 10kg minder.

is 1x100kg een realistisch doel voor het nieuwe jaar?

top nu is 5x70
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

IK heb met deadlifts een tijd gesukkeld op 190 en een sloppy 200 kilo.
              Toen ging ik me verdiepen in opwarmen en techniek, heb uiteindelijk twee weken later met goede techniek 210 getrokken.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

iedereen doet warming up anders.
                k heb er meer baat bij om losse barbell te gebruiken als warming up en daarna met de 3 sets beginnen.
                Zelf gaan proberen wat je het fijnste vind, is het beste.

Comment

god man. wat marnop me zei heeft denk ik enorm geholpen. 1 setje tricep push down en verder laag in reps. eerst deed ik altijd hoge reps.

en voor mij is borst-schouders bicep/tricep op 1 dag de key geweest denk ik. ik pak nu meer met me schoudertraining(NA borst) als paar maand terug toen ik het op aparte dag deed.
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X