weight gainer in combinatie met whey protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weight gainer in combinatie met whey protein

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus zal me effe voorstellen
    Ik ben Pim

Ik heb een vraagje over voeding.
    Mijn Whey begint op te raken dus het wordt weer tijd voor een nieuwe bestelling,
    Ik zit erover te denken om whey te combineren met wheight gainer, is dit nuttig?
    En wanneer kan ik deze dan het beste innemen?

alvast bedankt voor jullie reacties

Pim

Het kan nuttig zijn, ligt aan de kwaliteit van de gainer. Is het suiker of zijn het complexe carbs of een goede mix van carbs en suikers en welke soorten eiwitten zitten er in de gainer.
    Dat is zo dus niet te zeggen.

Over het algemeen werkt een mix vind ik beter dan alleen het ene of het andere.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by p-lo92 View Post
      Ik ben Pim
      *gaat staan* Hallo Pim!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een combinatie is geldverspilling. In een weightgainer zit ook eiwitten in, net als een gainer. Dus als je problemen hebt met veel kcals eten, neem je een gainer. Als je dat niet hebt, kan je voor de whey gaan.

Comment

ik zat zelf ook te denken om een mooie combo te maken omdat ik niet erg goed in ontbijten ben zat ik te denken om weightgainer bij mijn brinta sochtends te gooien en whey te gebruiken voor en of na het trainen. weet niet of dit efficient is?

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
            ik zat zelf ook te denken om een mooie combo te maken omdat ik niet erg goed in ontbijten ben zat ik te denken om weightgainer bij mijn brinta sochtends te gooien en whey te gebruiken voor en of na het trainen. weet niet of dit efficient is?
            Ja, dat kan idd. Whey voor het trainen en dextrose na het trainen.

Comment

oke,

ik dacht zelf, omdat weightgainer vooral langzame eiwitten bevat en whey snelle,
              dat je bijvoorbeeld 's ochtends en na de training whey neemt en dan om bijvoorbeeld 10.00u en 15.00u gainer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X