Originally posted by Ed1980
View Post
"zwangere" bodybuilders
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View PostIk had ongeveer 5-6 maandjes geleden ook een ronde bolle buik met goed zichtbare abs erop.
2 maandjes later had ik een platte buik met net zo'n zichtbare abs erop. Ik was gewoon te vet. Misschien niet subcutaan, maar wel te vet.
Keep fooling yourselves, als dat gemoedsrust geeft.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVan groeihormoon groeit toch alles? Je handen, maar ook je organen. Geen wonder dan ze zon dikke pens krijgen.
Het vet waar jullie op doelen, is dat niet Structureel vet? Zo ja, dat neemt toch veel minder toe dan onderhuids vet?
Maar als je veel deads/squats doet en flinke abs hebt dan kan dit ook uitsteken. Genetisch bepaald en zo. Daardoor steekt me dikke buik verder uit dan het zou doen zonder getrainde abs. Volgens het oog zou ik rond de 30-35% bodyfat moeten zijn terwijl het feitelijk 20-ish procent is.
Daarnaast speelt vasthouden vocht ook mee als je daar genetisch gevoelig voor bent.
Allemaal factoren die mee spelen bij een turtle belly.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDroom maar lekker verder en misschien zul je het ooit nog eens lerenThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostOoit wel, over een jaartje of 20-30 als ik weer met 6% aan het zwembad lig met mijn platte buik en jij met 30% nog steeds aan het cutten bent.
Ga eerst maar eens proberen je bullshit gehalte omlaag te brengen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk begin langzaam aan, na al die jaren, een tolerantie voor idioten te ontwikkelen
Ff lekker chillen fal.. echt.. lekker relaxen.. zal je echt goed doen man.
Comment
-
ik ben al op het werk genoeg onder de mensen. heb geen behoefte in me vrije tijd nog eens aan zulke figuren te verspillen thank you very much.
Ik ga ook niet naar mongolen plekjes zoals Troje. Aangezien ik van dance/trance/hip hop/rap e.d. alleen maar geïrriteerder wordt ga ik dus ook niet naar zulke feesten. Ik ga alleen naar metal concerten. Aangezien ik alle bands gezien heb die me boeien hoeft dat ook niet meerLast edited by Falstyr; 15-10-2010, 19:10.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostEn ja hoor, het is weer geluk: Van modder-gooien naar geheel oftopic!
Hulde aan Bodynet, wat bijna niet meer te onderscheiden is van DBB.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment