"zwangere" bodybuilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ed1980 View Post
    falstyr valt me op dat je vaak niet al te beleeft bent tegen mede bn`ers, en het schijnt ook te komen doordat je botten, onderandere je ribben maar gemaakt zijn voor een bepaalde hoeveelheid spierd, dus als je onnatuurlijk groot word, kan je lichaam niet alles meer ondersteunen en word het niet meer mogenlijk om je buik in te houden.
    Fal kan niet anders.. miss moet hij weer aan de roids, word hij weer sociaal enzo.

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Keep fooling yourselves, als dat gemoedsrust geeft.
      Mij boeit het niet zoveel....als het er niet te vreemd uitziet vind ik het best.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

de meeste verdienen het gewoon....

Comment

Ik had ongeveer 5-6 maandjes geleden ook een ronde bolle buik met goed zichtbare abs erop.

2 maandjes later had ik een platte buik met net zo'n zichtbare abs erop. Ik was gewoon te vet. Misschien niet subcutaan, maar wel te vet.

Keep fooling yourselves, als dat gemoedsrust geeft.
          Tuurlijk jochie wat jij wilt. bodybuilders met onder de 10% vet volgens dexa scans zijn vet omdat ze een grote opgezette "turtle shell" hebben. Droom maar lekker verder en misschien zul je het ooit nog eens leren

Comment

ff google gedaan. het heet Turtle Belly. my mistake wat de benaming betreft

Comment

Van groeihormoon groeit toch alles? Je handen, maar ook je organen. Geen wonder dan ze zon dikke pens krijgen.

Het vet waar jullie op doelen, is dat niet structureel vet? Zo ja, dat neemt toch veel minder toe dan onderhuids vet?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Van groeihormoon groeit toch alles? Je handen, maar ook je organen. Geen wonder dan ze zon dikke pens krijgen.

Het vet waar jullie op doelen, is dat niet Structureel vet? Zo ja, dat neemt toch veel minder toe dan onderhuids vet?
                Het is niet alleen HGH maar ook Insuline. De meeste nemen die 2 + IGF in combinatie met elkaar.

Maar als je veel deads/squats doet en flinke abs hebt dan kan dit ook uitsteken. Genetisch bepaald en zo. Daardoor steekt me dikke buik verder uit dan het zou doen zonder getrainde abs. Volgens het oog zou ik rond de 30-35% bodyfat moeten zijn terwijl het feitelijk 20-ish procent is.

Daarnaast speelt vasthouden vocht ook mee als je daar genetisch gevoelig voor bent.

Allemaal factoren die mee spelen bij een turtle belly.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Droom maar lekker verder en misschien zul je het ooit nog eens leren
                  Ooit wel, over een jaartje of 20-30 als ik weer met 6% aan het zwembad lig met mijn platte buik en jij met 30% nog steeds aan het cutten bent.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ooit wel, over een jaartje of 20-30 als ik weer met 6% aan het zwembad lig met mijn platte buik en jij met 30% nog steeds aan het cutten bent.
                    Zoals ik zei...droom maar lekker verder.
                    Ga eerst maar eens proberen je bullshit gehalte omlaag te brengen

Comment

hmm, een milde reactie van Falstyr... had ik niet verwacht

Comment

Originally posted by STED View Post
                        hmm, een milde reactie van Falstyr... had ik niet verwacht
                        Ik begin langzaam aan, na al die jaren, een tolerantie voor idioten te ontwikkelen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Ik begin langzaam aan, na al die jaren, een tolerantie voor idioten te ontwikkelen
                          Ga is een x lekker stappen jongen! Lekker onder de mensen. Beetje praten, beetje lachen enzo.. zal je goed doen fallus, echt waar. Ga naar de bios met een vrouw.. vertel haar hoe mooi ze is... ga een x bij de buren op de koffie(zonder suiker) en babbel over koetjes en schaapjes. Zeg dat het mooi weer is(ook al regent het).

Ff lekker chillen fal.. echt.. lekker relaxen.. zal je echt goed doen man.

Comment

ik ben al op het werk genoeg onder de mensen. heb geen behoefte in me vrije tijd nog eens aan zulke figuren te verspillen thank you very much.

Ik ga ook niet naar mongolen plekjes zoals Troje. Aangezien ik van dance/trance/hip hop/rap e.d. alleen maar geïrriteerder wordt ga ik dus ook niet naar zulke feesten. Ik ga alleen naar metal concerten. Aangezien ik alle bands gezien heb die me boeien hoeft dat ook niet meer
                            Last edited by Falstyr; 15-10-2010, 19:10.

Comment

En ja hoor, het is weer geluk: Van modder-gooien naar geheel oftopic!
                              Hulde aan Bodynet, wat bijna niet meer te onderscheiden is van DBB.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                                En ja hoor, het is weer geluk: Van modder-gooien naar geheel oftopic!
                                Hulde aan Bodynet, wat bijna niet meer te onderscheiden is van DBB.
                                Hulde ook aan jou dat je bodynet vergelijkt met dutchbodybuilding. Bodynet is echt niet beter ofzo YouTube - Steen en Spinal - Haat
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X