Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Qua gewicht kan je meer aan op de neckpress, dus de militairy press is zwaarder qua uitvoering. Qua gewicht is dus de neckpress zwaarder. Is maar net hoe je 'zwaarder' definieert.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Fuck neck press, alleen maar blessuregevoelig en totaal niet nodig om te doen
Ben ik het niet mee eens.. als je de neckpress gecontroleerd uitvoerd.. dan is het een heerlijke schouder oefening die de voorste schouderkoppen meer met rust laat dan de military front press.. een aangezien mijn voorste schouderkoppen al zwaar genoeg belast worden met incline bankdrukken vind ik dat wel fijn.
Ik pak liever neckpress dan front om deze reden.
"The only thing worse than failing is not trying."
is het normaal dat er 20 a 30 kilo verschil zit tussen voor en achter press???
30kg is wel erg veel.. Het is zo dat je sterker wordt op de oefeningen die je vaker doet.. Als jij regelmatig neckpress deed en nu ineens overstapt op MP is een verschil van 20-30kg niet heel en zal wel snel bijtrekken.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik denk dat MP of front press makkelijker is en je daar meer mee kan pakken. Ik wel iig. Maar kan er ook aan liggen dat ik die veel meer heb gedaan dan neckpresses.
Trouwens je pakt bij beiden de anterior en lateral koppen gewoon aan. Denk niet dat er echt verschil in zit.
Ik denk dat MP of front press makkelijker is en je daar meer mee kan pakken. Ik wel iig. Maar kan er ook aan liggen dat ik die veel meer heb gedaan dan neckpresses.
Trouwens je pakt bij beiden de anterior en lateral koppen gewoon aan. Denk niet dat er echt verschil in zit.
Volgens een boek dat ik hier dat mijn broer heeft van zijn sport en beweging (CIOS) opleiding, spreek je bij de front press en neck press beide vrijwel de gehele schouderkoppen en de triceps aan. Hier staat dat je bij de front press zelfs nog een gedeelte van de bovenste borstspieren aanspreekt en dat dit niet het geval is wat betreft de borst bij de neck press.
En het enigste verschil wat je hebt bij de pull versies van front en neck is dat je bij neck het onderste gedeelte van de trapezius meepakt op die manier. Verder zijn ze ook hetzelfde
Het boek heeft "Krachttraining, een anatomische benadering" van Frédéric Delavier.
Volgens een boek dat ik hier dat mijn broer heeft van zijn sport en beweging (CIOS) opleiding, spreek je bij de front press en neck press beide vrijwel de gehele schouderkoppen en de triceps aan. Hier staat dat je bij de front press zelfs nog een gedeelte van de bovenste borstspieren aanspreekt en dat dit niet het geval is wat betreft de borst bij de neck press.
En het enigste verschil wat je hebt bij de pull versies van front en neck is dat je bij neck het onderste gedeelte van de trapezius meepakt op die manier. Verder zijn ze ook hetzelfde
Het boek heeft "Krachttraining, een anatomische benadering" van Frédéric Delavier.
Ik doe altijd front press varianten. Heeft meer overdracht naar de andere oefeningen. Neck Press doe ik alleen als ik behoefte heb in afwisseling en dan een Bradley Press doe. Degene die het zwaarst is is degene die je het minst doet en de beweging dus niet voldoende eigen ben. Dus bij mij is dat de Neck Press.
Als je bedenkt dat de schouder geen "koppen" heeft (zoals bv de biceps) maar "delen" (zoals de borst) is het bedenkelijk dat de CIOS een boek wat deze benamingen gebruikt in hun pakket heeft.
Als je bedenkt dat de schouder geen "koppen" heeft (zoals bv de biceps) maar "delen" (zoals de borst) is het bedenkelijk dat de CIOS een boek wat deze benamingen gebruikt in hun pakket heeft.
Dat is ook zo, maar voorste schouder deel klinkt niet lekker, maarja dan maar anterior deltoideus. Goede correctie
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment