zwaar of licht trainen met winstrol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwaar of licht trainen met winstrol

Ik heb even een vraag ik train nu voor massa dus maximaal 8 herhalingen.
    Kan ik hiermee door blijven gaan als ik aan mijn kuurtje winstrol begin of is het verstandig om veel cardio te gaan doen en met meer herhalingen te gaan trainen?

Alvast bedankt

lijkt me dat deze in het verkeerde deel van het forum staat.

Mod.... we need a mod
    Fear is the mind killer

Comment

Ik zou VOORAL met Winstrol niet 8 reps doen. Het schijnt bewezen te zijn dat 7 reps tijdens een Winstrol bulk kuur zorgt voor superieure gains.

Ook schijnen vooral je kuiten extra hard te groeien van Winstrol dus iedere dag een setje of 7 (van uiteraard 7 reps) calve raises laten je onderbenen ontploffuh!

Winstrol schijnt ook synergistisch te werken met bloemkool. Ik zou zowiezo minimaal 300 a 400gr bloemkool in je eetschema bouwen voor optimale vetverbranding.

Bedankt,

Henk
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

post wat nuttigs of post niet die jongen stelt een vraag

@ topicstarter

gewoon altijd zwaar trainen met zo veel mogelijk reps (10 tot 12)

kuur of geen kuur altijd zwaar trainen mits je geen blessure heb natuurlijk

Comment

het is niet verstandig om te kuren heb ik de indruk..

en maakt niet uit of je kuurt of niet, altijd ZWAAAAR gaan!!!
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Je gaat aan een kuur beginnen terwijl je nog niet eens weet hoe je moet trainen. Sjonge jonge, wat een balhaar.

Comment

Beter licht trainen, anders groei je te hard en krijg je groeistriemen.
              Zwaar trainen vermindert het libido ook met 93%.

Succes met je qur.

Groeten,

Piet Zaman
              Groeten

Comment

waarom zijn sommige antwoorden zo nutteloos. Had me hier aangemeld oor een beetje advies. maar goed volgens mij zwerven sommige mensen rond die echt niks beters te doen hebben.

Maar in iedergeval bedankt voor de gene die wel serieus zijn.

Comment

Op een nutteloze vraag krijg je een nutteloos antwoord.

Comment

Altijd hard trainen man, blijf anders maar thuis.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

de enige boodschap die kevster brengt is het volgende: je moet geloven in het aantal reps wat je van plan bent te gaan doen. maar in een kuur vooral met winstrol, is dit zeker van belang daarnaast is het mischien aan te raden niet alles zomaar als nutteloos te bestempelen eer je in staat bent het gesproken woord goed te interpeteren. daarnaast is hard trainen een afweging die je moet maken mbt het libido en moet men in staat zijn eerst hard/licht trainen goed te kunnen interpeteren, eer men deze afweging uberhaupt wilt overwegen.

succes en moge spiermassa gewonnen worden

Comment

Kuren is voor mietjes en altijd slecht voor je lichaam.
                        Maak een degelijk voedingsschema en set je voor 100% in met alles.
                        Face your demons...........

Comment

Bedankt en over die onzinige antwoorden lees het even terug. probeer hier gwn een normale vraag te stellen. En als je met zulke domme antwoorden komt kun je beter je tijd ergens anders aan besteden denk ik dan.

Comment

Normale vraag? Als je je wat ingelezen had in as en winstrol had je heus deze vraag niet te hoeven stellen. Ik denk dat je niets van bodybuilding/krachttraining weet en nu hoopt wat massa/kracht te winnen door je kuurtje zodat het niet lijkt dat al je uren in de gym tijdsverlies zijn geweest.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Groeten,

Hatem.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X