Muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek

Oortjes in tijdens het trainen, kan dat of zorgt het voor afleiding?

Originally posted by Tracky View Post
    Oortjes in tijdens het trainen, kan dat of zorgt het voor afleiding?
    Tuurlijk kan dat, als jij er harder of beter door kan trainen, doen. Ik train het liefst ook met oortjes, maar mijn korte broekjes hebben geen zakken waar me mobiel in kan dus ik train zonder...
    "Straight outta gym"

Comment

In het begin denk ik nog niet want dan moet je focussen op je techniek dat die goed is of niet?

Comment

Originally posted by Tracky View Post
        In het begin denk ik nog niet want dan moet je focussen op je techniek dat die goed is of niet?
        als jij afgeleidt wordt door je muziek ipv gestimuleerd dan zou ik het inderdaad ook niet doen in het begin
        "Straight outta gym"

Comment

muziek laat mij soms net die laatste zware rep nog goed afmaken
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Oke doen dus

Comment

Ik vind het juist fijner. Kans is veel kleiner dat mensen dan tegen me gaan praten.
              Al dat slappe geouwehoer hoef ik niet tijdens een training; ga dan de stad in ofzo, als je zo graag wil kletsen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Ik vind het juist fijner. Kans is veel kleiner dat mensen dan tegen me gaan praten.
                Al dat slappe geouwehoer hoef ik niet tijdens een training; ga dan de stad in ofzo, als je zo graag wil kletsen.
                ik vind het praten wel grappig met andere, beetje slap ouwehoeren tussendoor. Soms duurt je training er wel langer door, maar uiteindelijk leer ik er wel van door met de grotere jongens te praten..
                "Straight outta gym"

Comment

Precies.
                  Ik heb ze ook altijd in en ik kan me ook beter concentreren op de oefeningen eigenlijk.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb geen muziek, heb t 1x geprobeerd maar mn mp3 speler valt regelmatig uit de zakken.
                    Keer gezocht naar korte sportbroek met rits zakken, maar deze waren nergens te vinden.

Dus dan maar zonder... en ach staat al muziek aan.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      ik vind het praten wel grappig met andere, beetje slap ouwehoeren tussendoor. Soms duurt je training er wel langer door, maar uiteindelijk leer ik er wel van door met de grotere jongens te praten..
                      Zoveel leer ik niet van wanhopige botjes die graag willen weten wat je het weekend gaat doen

Comment

Zoveel leer ik niet van wanhopige botjes die graag willen weten wat je het weekend gaat doen
                        Hangt af wat voor gym je zit he
                        Hebben hier meer grote gasten dan kleine.

Ook pas met eentje mee getraind, dus weer wat mooie oefeningen erbij.
                        En die gast doet het al zo 18 jaar ofzo, en is ook behoorlijk groot.

Bij mn gym heb je genoeg positieve feedback en hulp wanneer je dit wilt.

Comment

milf zeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X