start met trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• start met trainen

yu iedereen,

ik ben 22j, weeg 67kilo, en ben 1m89..
    ik zou binnenkort willen beginnen met trainen en gainen uiteraard.
    hebben jullie eventuele tips?

bv
    -voeding "relatief goedkoop"
    -training schema..
    -kheb echt een kut planning op het werk dus een vaste eet regeling kan ik al nie hebben..

en wat is net beter? toestellen of los?
    jammer genoeg ben ik wel een snelbrander alles wat ik eet komt er maar niet bij.. enige tips?

thx!

check eerst zomershtickieeeeees!

Comment

Je bent geen snelbrander je eet gewoon te weinig. dat wat veel mensen als veel eten zien is nog steeds te weinig volgens de gezondheidsnormen.

Comment

Probeer elke kcal die je naar binnen werkt tot een nuttige te maken, dus als je sochtends iets drinkt pak melk, als je tussendoor wat eet pak ongezouten pinda's ofzo. Als je een toetje wil pak yoghurt en als je voor et slapen wat pakt doe dan kwark ipv chips met cola. Dat zou al redelijk veel moeten helpen. Je zult ook wel merken dat het meeste goede voedsel eigenlijk niet zoveel duurder (of vaak goedkoper) is dan de dingen die je nu wellicht eet.

En los is beter. Als schema je spiergroepen in 3 dagen verdelen en 3x in de week gaan trainen, met 1 dag rust ertussen.

Comment

Qua prijs moet je toch ff kijken naar wat je wilt eten. Maar dingen als kwark heb je goedkoop en als je de rest wat groter inkoopt is het ook te over zien. Het is alleen dat je meer gaat eten dus moet je ook meer uitgeven. Maar relatief gezien hoeft het niet duur uit te pakken.

Overigens zou ik vooral met losse gewichten trainen. In het begin zijn machines wel leuk, omdat je ook niet weet wat je eig aan het doen bent. Maar denk dat iedereen hier wel losse gewichten aanraad.

Comment

als je geen vast patroon kan volgens word het lastig,

ik zou eerst je dagelijkse behoeftes eens uitrekenen op Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten en voor een trainingschema moet je de stickys hier ff lezen http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420178

en de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post546838 idd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X