2 vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 vraagjes

1. op mijn pot creatine staat "niet innemen op een lege maag" en niet innemen met eiwithoudende dranken, maar er staat daaronder wel met vruchtensap, en jullie zeiden dat het sochtens het handigst was.
    ik doe het nu altijd met sinasappelsap maar daar zit 0.7 gram ewit in, kan dat kwaad?
    2. wat is de beste oefening voor kracht in je handen, of zijn daar geen goede oefeningen voor?
    ik kon ze niet vinden op bodybuilding.com, vandaar.
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Je hoeft creatine ook niet persee vroeg in de ochtend te nemen, is BS.
    En gewoon lekker met water of vruchtensap nemen. Bovendien is dat met eiwit niet relevant. Het werkt ook als je het door je shake gooit. Je kan creatine ook tijdens de training drinken.

Voor grip, zware dumbells nemen handdoek er omheen of buisisolatie en dan goed vast zien te houden.
    Of pak een 10 kilo schijf en gooi die steeds een halve slag rond en vang weer op tussen de vingers en duim.
    Elke keer als je traint met schijven pak ze tussen vingers en duim in 1 hand, ook als ze 20kg wegen.
    Front en side raises doen met schijf tussen vingers en duim, enz enz. van alles te verzinnen waarmee je grip in je vingers en hele handen versterkt.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

edit: pagina bleef hangen-dubbele tekst
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

creatine nemen s'ochtens op je nuchtere maag mag hoor,ik raad het al jaren aan aan iedereen. vb als ik om 7 uur moet opstaan laat ik mijn wekker gaan op half 7 mijn creatine staat naast mijn bed samen met druivensap,druiven sap is het beste om creatine mee in te nemen het bevat gezonde suikers die de creatine direct opneme en in het lichaam verwerken, dus ik meng de creatine met mijn druiven sap om half 7 en slaap nog een beetje door tot 7 uur zo is er genoeg tijd tussen gelaten voor het ontbijd want te rap achtereen is niet goed om op genomen te worden. op mijn website staat er het 1 en ander uitgelegd over creatine,

hier de link Creatine suplement|Fitnessadvies

met vriendelijke groeten ingmar

Comment

riekt naar adverteren/ sluikreclame
          Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X