ongemotiveerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ongemotiveerd

ik ben nu ongelofelijk ongemotiveerd om te gaan trainen zou vandaag thuis trainen: rug en biceps maar heb het toch maar verplaatst naar morgen omdat ik er helemaal geen zin in had ben ook een beetje moe en zit niet zo lekker in mijn vel op het moment. zou dit gewoon komen omdat ik er ff doorheen moet of omdat ik te weinig eet misschien? ik heb het namelijk nog niet zo erg gehad als nu en ik train toch al zeker 1,5 jaar.Graag wat advies, ik weet zeker dat jullie hier ook wel is last van hebben?
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

tsja, thuis lijkt me dat lastig... maar ik zou proberen te zorgen dat je je lekker voelt om te trainen, muziek ofzo... of drink een bak koffie, misschien dat je wat energie krijgt.

Comment

Gewoon trainen man, je zult zien dat je er achteraf geen spijt van krijgt. Misschien voor zulke momenten een idee om een pre workout product aan te schaffen? Thuis trainen is meestal ook saai, ga misschien naar een sportschool?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

nie zeuruh maar beuruh.

en anders gewoon verplicht een week niet trainen. niet bang zijn dat al je lieve spiertjes eraf vallen. drink een borrel en pak een zak chips in die week. heb je er daarna weer dubbel zin in om er flink tegenaan te gaan.

Comment

Je moet trainen niet als een verplichting zien, maar als een bezigheid waar je van geniet. Je moet genieten van proberen jezelf te verbeteren, daar plezier aan beleven. Lekker je spieren voelen opgepompt worden. Als met dat idee je training ingaat, dat je daar waarschijnlijk mee zal eindigen, moet het wel goed komen wat mij betreft.

Zet een lekker muziekje op waar jij van houdt, je traint namelijk toch thuis. Hang een poster op van Arnold of iets. Probeer iets waardoor je het leuk blijft vinden... Succes man
          "Straight outta gym"

Comment

Draai het om. Je moet niet sporten. Je mag sporten, als beloning voor iets anders. Heb je hard gewerkt/gestudeerd? Ga dan keihard trainen en zie het als beloning voor het harde werk. Dit werkt bij mij heel goed.
            Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Zijn tevens symptonen van overtraining.
              Merk je ook dat als je gaat trainen, je kracht minder is dan voorheen?

Comment

herfstdipje?

Comment

pre-workout supplement!
                  dat gebruik ik standaard voor een training 5x p/week en altijd met zin ga ik dan naar een training toe ookal heb ik hele zware dagen achter de rug.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Na zware dagen heb ik juist zin in om te trainen. Even lekker nergens anders meer aan denken.

Comment

ik denk dat het ook komt omdat ik zwaardere gewichten gebruikt misschien ff wat minder zwaar?
                      BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                        ik denk dat het ook komt omdat ik zwaardere gewichten gebruikt misschien ff wat minder zwaar?
                        Gewoon blijven rammen, Keine Frage..
                        "Straight outta gym"

Comment

Heb ook wel eens geen zin, vooral in dat squatten.
                          Maar als je dan eenmaal geweest bent voel je je weer heerlijk.

Waarom heet je anders Training Niels??
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ga nog eens naar gym of train even met iemand bij je thuis..
                            Zeker de gewichten niet verlagen, kan je even goed niet trainen.
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                              ik weet niet hoe je traint of wat jij zwaar vind of intensief - doe je dat idd een lange tijd achter elkaar dan ben je misschien toe aan deload - altijd goed omdat eens toe te passen na een periode - ik doe het vaak in de 7e week van mijn schema

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X