ongemotiveerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ongemotiveerd

ik ben nu ongelofelijk ongemotiveerd om te gaan trainen zou vandaag thuis trainen: rug en biceps maar heb het toch maar verplaatst naar morgen omdat ik er helemaal geen zin in had ben ook een beetje moe en zit niet zo lekker in mijn vel op het moment. zou dit gewoon komen omdat ik er ff doorheen moet of omdat ik te weinig eet misschien? ik heb het namelijk nog niet zo erg gehad als nu en ik train toch al zeker 1,5 jaar.Graag wat advies, ik weet zeker dat jullie hier ook wel is last van hebben?
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

tsja, thuis lijkt me dat lastig... maar ik zou proberen te zorgen dat je je lekker voelt om te trainen, muziek ofzo... of drink een bak koffie, misschien dat je wat energie krijgt.

Comment

Gewoon trainen man, je zult zien dat je er achteraf geen spijt van krijgt. Misschien voor zulke momenten een idee om een pre workout product aan te schaffen? Thuis trainen is meestal ook saai, ga misschien naar een sportschool?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

nie zeuruh maar beuruh.

en anders gewoon verplicht een week niet trainen. niet bang zijn dat al je lieve spiertjes eraf vallen. drink een borrel en pak een zak chips in die week. heb je er daarna weer dubbel zin in om er flink tegenaan te gaan.

Comment

Je moet trainen niet als een verplichting zien, maar als een bezigheid waar je van geniet. Je moet genieten van proberen jezelf te verbeteren, daar plezier aan beleven. Lekker je spieren voelen opgepompt worden. Als met dat idee je training ingaat, dat je daar waarschijnlijk mee zal eindigen, moet het wel goed komen wat mij betreft.

Zet een lekker muziekje op waar jij van houdt, je traint namelijk toch thuis. Hang een poster op van Arnold of iets. Probeer iets waardoor je het leuk blijft vinden... Succes man
          "Straight outta gym"

Comment