P90x

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• P90x

Hallo allemaal!

Ik ben afgelopen maandag begonnen met het programma P90x.
    2 vrienden van mij zijn er al een maandje mee bezig en het beviel hun erg goed!
    Voor mensen die niet weten wat p90x is;
    P90X is een fitnessprogramma waarbij je 90 dagen lang traint om je lichaam te verbeteren (op dvd).In totaal zijn er twaalf verschillende routines, waarmee je al je spieren traint. De afwisseling blijft er hierdoor goed in, waardoor het makkelijker vol te houden P90X is geen gemakkelijke trainigsmethode. Je zult keihard moeten werken en de oefeningen zijn zwaar, maar het is wel leuk om te doen en het levert gegarandeerd resultaat op.
    Er zit een trainingsschema bij waarop je precies ziet wat je die dag moet doen. Je doet dit 6x in de week (de meeste oefeningen 1uur, yoga duurt 1.5uur) en hebt 1x een rust of strech dag ( op zondag dus haha).
    Als je op youtube rondzoekt en op google kom je er erg veel van tegen!
    Ik zelf ben er dus afgelopen maandag mee begonnen en moet zeggen dat het me goed bevalt! Met cardio was ik daarna echt helemaal kapot, zweten terwijl ik daar altijd moeite mee heb. Mijn armen en schouders en buikspieren heb ik ook getraind, echt spierpijn heb ik nu!
    Ik ben erg benieuwd na de resultaten over 90 dagen en ik wil dit ook echt blijven volhouden!
    Morgen moet ik benen, rug en buik trainen en zondag heb ik kenko (Bij Kenko X doe je oefeningen die terugkomen bij de vechtsporten. Je maakt schoppen en stoten en doet dit non-stop achter elkaar. Kenko X is een echte cardio-oefening en je zult dus veel calorieën verbranden)
    Dinsdag was bij ons de stroom uitgevallen waardoor ik dus niet kon sporten, dus nou moet ik er zondag tegen aan!

Kent iemand nog meer dit programma, of heeft iemand hier ervaringen mee?
    Nou ik hoor het wel!

Liefs

Ik ken het (van youtube ooit eens gezien), heb het nooit echt toegepast of mij erin verdiept voor hoever het een goeie trainingsmethode is.
    Goed wel dat je zo goed gemotiveerd bent!! Volhouden he
    Ik zou overwegen om na die 90 dagen naar een sportschool ofzo te gaan.
    Veel succes!
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ja idd dat doe ik ook zeker als het zo ver is, anders ben ik bang dat het weer minder wordt. Maar dat komt hopelijk helemaal goed!

Comment

Ja ik zal het nu ook weer meer moeten gaan gebruiken om benzinekosten naar de gym uit te sparen. Het beviel me wel goed hoor maar tot nu toe heb ik niet alles kunnen doen uit het programma want ik heb geen dumbbells thuis. Dus blijft het bij de lichaamsgewicht trainingen steken. Veel pull ups en push ups gaan doen dus.

Comment

Originally posted by Steffie6 View Post
          Hallo allemaal!

Ik ben afgelopen maandag begonnen met het programma P90x.
          2 vrienden van mij zijn er al een maandje mee bezig en het beviel hun erg goed!
          Voor mensen die niet weten wat p90x is;
          P90X is een fitnessprogramma waarbij je 90 dagen lang traint om je lichaam te verbeteren (op dvd).In totaal zijn er twaalf verschillende routines, waarmee je al je spieren traint. De afwisseling blijft er hierdoor goed in, waardoor het makkelijker vol te houden P90X is geen gemakkelijke trainigsmethode. Je zult keihard moeten werken en de oefeningen zijn zwaar, maar het is wel leuk om te doen en het levert gegarandeerd resultaat op.
          Er zit een trainingsschema bij waarop je precies ziet wat je die dag moet doen. Je doet dit 6x in de week (de meeste oefeningen 1uur, yoga duurt 1.5uur) en hebt 1x een rust of strech dag ( op zondag dus haha).
          Als je op youtube rondzoekt en op google kom je er erg veel van tegen!
          Ik zelf ben er dus afgelopen maandag mee begonnen en moet zeggen dat het me goed bevalt! Met cardio was ik daarna echt helemaal kapot, zweten terwijl ik daar altijd moeite mee heb. Mijn armen en schouders en buikspieren heb ik ook getraind, echt spierpijn heb ik nu!
          Ik ben erg benieuwd na de resultaten over 90 dagen en ik wil dit ook echt blijven volhouden!
          Morgen moet ik benen, rug en buik trainen en zondag heb ik kenko (Bij Kenko X doe je oefeningen die terugkomen bij de vechtsporten. Je maakt schoppen en stoten en doet dit non-stop achter elkaar. Kenko X is een echte cardio-oefening en je zult dus veel calorieën verbranden)
          Dinsdag was bij ons de stroom uitgevallen waardoor ik dus niet kon sporten, dus nou moet ik er zondag tegen aan!

Kent iemand nog meer dit programma, of heeft iemand hier ervaringen mee?
          Nou ik hoor het wel!

Liefs
          P90 turlijk ken ik die wapen, is goeie echt waar ik altijd trainen in de bos met deze. misschien kunnen samen in de bos trainen in toekomst

Comment

Originally posted by azizazzouz View Post
            P90 turlijk ken ik die wapen, is goeie echt waar ik altijd trainen in de bos met deze. misschien kunnen samen in de bos trainen in toekomst
            Deze account machtig is. Ik kijkke al post bodynet hij maake allemaal allachtone schrijven, jij geweldig man!!
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by azizazzouz View Post
              Begin jij echt elke post met

Vuile trol
              Last edited by gleke; 06-11-2010, 10:53.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                Begin jij echt elke post met

Vuile trol

die is nu handelchmerk van aziz

Comment

Dit is de 5de week dat ik met P90x bezig ben, en ja ik ben al 4cm kwijt rondom me buik!!!
                  Ik had dit echt nooit verwacht, ik zie het zelf nog niet. Wel als ik bijvoorbeeld een strak jurkje aan heb ik voelde en me buik leek echt al veel minder, toen ik het ging meten bleek er al 4cm vanaf te zijn!
                  Dus dit is echt de motivatie om door te gaan! Ik moet zeggen wel zwaar 6x in de week trainen.
                  Maar nu ik dit a heb bereikt wil ik zeker doorgaan =D!

Comment

hehe, hard werk loont altijd proficiat
                    Dat is het verschil tussen die vrouwtjes die theekransjes op de cardio toestellen houden en jou.
                    Nog veel succes gewenst!!

Comment

Originally posted by Steffie6 View Post
                      Dit is de 5de week dat ik met P90x bezig ben, en ja ik ben al 4cm kwijt rondom me buik!!!
                      Ik had dit echt nooit verwacht, ik zie het zelf nog niet. Wel als ik bijvoorbeeld een strak jurkje aan heb ik voelde en me buik leek echt al veel minder, toen ik het ging meten bleek er al 4cm vanaf te zijn!
                      Dus dit is echt de motivatie om door te gaan! Ik moet zeggen wel zwaar 6x in de week trainen.
                      Maar nu ik dit a heb bereikt wil ik zeker doorgaan =D!
                      ben je er zeker van dat je echt alleen door p90x 4 cm kwijt bent? En niet je voeding ook hebt aangepast? In 5 weken kan je ook 4cm kwijt raken door zelfs niet te trainen, maar dat terzijde.
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dankje dankje =D Ben er ook blij mee haha. Nu nog volhouden ja, zal eerlijk zijn dat is moeilijk
                        Omdat ik elke dag pas rond 5/6u thuis ben na een hele dag vermoeiende stage en daarna moet ik nog aan de slag. Maar komt helemaal goed nou ga ik door ook.
                        Haha ja thee kransje bij de fitniss, dat heb ik nooit gedaan ik had eigenlijk een hekel aan fitniss:P
                        Het enigste wat ik aan sport verder doe is hiphop dansen 1x in de week, daar krijg je natuurlijk ook niet het perfecte lichaam voor haha.

Comment

Nou ik doe eigenlijk verder niet zo heeel bijzonders anders dan ik altijd doe.
                          Ik ben al heel lang bezig om van me onderbuikje af te komen.
                          Maar ik doe nu gewoon van ma t/m do soms ook vrijdag gezond. Dan geen snoep, lekkere tussendoortjes en cola etc. Dan doe ik gewoon fruit, ranja met weinig kcal, s' avonds nog stuk fruit soms ook gewoon smiddags een liga. In het weekend doe ik gewoon verder snoepen en heb ik geen regels anders hou ik het niet vol Maar dit heb ik eigenlijk altijd al gedaan maar verder nooit resultaat erbij gehad. Maar omdat ik dit nu doe in combi met het 6x in de week sporten ging het opeens wel hard! Op de weegschaal ben ik ook niks afgevallen, ja mss 1kilo dus ben echt vooral bezig met spieren te trainen door het programma...

Comment

Eet je verder niets dan? Ben wel benieuwd naar je voedingsschema eigenlijk . Mooi dat je resultaat hebt!

Comment

Haha ja tuurlijk wel!! Ik laat mezelf echt niet uithongeren, no way!
                              Maar als ik trek heb pak ik gewoon een stuk fruit ipv iets lekkers.
                              Ik zal eerlijk zijn ik heb echt weinig verstand van voedings schema's en ik weet ook zeker dat als ik zo een beetje schrijf wat ik eet dat er heel wat op aan te merken is wat je beter anders enzo kunt doen.
                              Dus daarom doe ik ook gewoon eenvoudig en doordeweeks gewoon wegblijven van het snoep en in t weekend mag ik gewoon wel wat lekkers pakken want het is niet zo dat ik in kilo's af moet vallen! Ik ben namenlijk ong. 1.74 en weeg 61kilo. Ik heb echt alleen een onderbuikje, de rest mag er niks vanaf! Dus dat is het lastige, het buikje is ook het moeilijkste om er vanaf te krijgen. Daarom vond ik dit programma juist erg goed..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X