Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat zegt niet altijd alles.
Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt en dat Spong niet als stootkussen gebruikt gaat worden maar een goede partij bokst iig.
Dat zegt niet altijd alles.
Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt en dat Spong niet als stootkussen gebruikt gaat worden maar een goede partij bokst iig.
die van dat filmpje is zoals je denk ik ondertussen wel weet geen UFC fighter maar die werkt op olie platform = programma black gold van discovery
spong zeker niet,sinds hij zijn gewicht naar boven heb opgeschroefd is hij helaas niet zo dominant meer als in ziijn volgens mij 80 + gewichtsklasse wel bijna allemaal gewonnen maar is zkr nog niet rijp om de k1 te winnen van een semmie of een alistair,maar ik ga toch voor sem dit ja(geen favoriete vechter van mij,maar wel zeer effectief)
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment