magnesium

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• magnesium

Vraagje, waar halen jullie magnesium vandaan? en hoe staat de sportschool er tegen over. Train nu met handschoentjes, maar het werkt toch niet zo goed als ik had gehoopt!
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

mijn sportschool geeft nergens om, maar ik zou het gewoon netjes houden.
    in een tasje of zo en zelf opruimen als je rotzooi maakt

heb het zelf weleens bij sport2000 gehaald
    Groeten

Comment

Zorg ervoor dat je geen sporen achterlaat.. ook niet op de dumbells oid.
      Dus alles wat je aanraakt daarna direct schoonmaken
      Dan heeft niemand er last van

Comment

sinds 1 week gebruik ik het, neem het mee in een plastic tasje nog geen trainer heeft het gezien maar ik ruim alles netjes op.
        Staat nergens dat het niet gebruikt mag worden, en ik vind het wonderspul!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Gewoon bestellen op internet, 8 blokken voor iets van 16 euro?
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ik gebruik nu al een half jaartje magnesium, en het is gewoon super. je grip is super, en je hebt bijna nooit meer straps nodig. in de sportschool vinden ze het ook niet erg, mits ik geen zooitje ervan maak.

ps: ik gebruik het vrij frequent, en heb nog steeds niet mijn eerste blok opgemaakt. kosten zijn 15 eurovoor 8 blokken.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zal de sportschool vragen, als ik het mag gebruiken. Zo ja, dan zal ik het ook eens bestellen!

Bedankt!!!!
              Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Niet vragen gewoon doen, ze zeggen toch nee. maar als je het netjes houdt boeit het niet
                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X