Ik heb me een paar dagen geleden al voorgesteld op dit forum. Hierbij gaf ik al aan dat ik wat problemen met mijn voeding heb. Ik ben van januari tot en met september met goede voeding van 62 kg naar 67 kg gegaan. Nu heb ik een andere baan waarbij ik 12uur per dag werk en vaak sochtens moet trainen. Daarna meteen werken en dr is vaak niet tijd om om de 2,3 uur een maaltijd te maken voor mezelf.(werk in de horeca) Werk meestal van 11 tot 16.00 en heb dan half uur pauze en dan weer verder tot 23uur. Tussendoor probeer vaak een paar boterhammen met kip,zalm of ei te eten om toch zo mijn dagelijkse behoefte binnen tekrijgen. Maar hier is niet altijd tijd voor.(te druk)
Ik merk dat dit veel negative effecten heeft op mijn training en op mijn gewicht. In een druk weekend kan ik soms 2 kg afvallen door slechte voeding. Dit werkt erg demotiverend omdat al moeilijk aankom en voor die 5 kg hard heb moeten knokken.
Mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie wat tips wat ik misschien tussendoor snel kan eten of iets wat een maaltijd kan vervangen. Of juist heel anders moet gaan eten.Ik heb een tijdje weigthgainer gebruikt maar wil het liefst vaste voeding binnen krijgen.
Ik wil weer een nieuw passend eetschema gaan maken en weer verder gaan waar ik was gebleven met massa opbouwen.
Dit krijg ik gemiddeld op een dag binnen nu.
07.00 wei shake
07.30 350 ml melk met brinta
1 stk Banaan
09.00 Trainen
10.30 2 scheppen wei
2 witte botherhammen
1 eetlepel jam
12.30 1 ei + 3 eiwitten/ of 100 gram kippenborst
2 Bruine boterhammen
14.30 3 Botherhammen met gerookte kip
16.15 Avond eten wat de pot schaft
19.00 500 ml halvole melk
2 boterhammen met gerookte zalm (als er tijd voor is)
23.30 of later 300-500 gram kwark
Alvast bedank!
Ik merk dat dit veel negative effecten heeft op mijn training en op mijn gewicht. In een druk weekend kan ik soms 2 kg afvallen door slechte voeding. Dit werkt erg demotiverend omdat al moeilijk aankom en voor die 5 kg hard heb moeten knokken.
Mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie wat tips wat ik misschien tussendoor snel kan eten of iets wat een maaltijd kan vervangen. Of juist heel anders moet gaan eten.Ik heb een tijdje weigthgainer gebruikt maar wil het liefst vaste voeding binnen krijgen.
Ik wil weer een nieuw passend eetschema gaan maken en weer verder gaan waar ik was gebleven met massa opbouwen.
Dit krijg ik gemiddeld op een dag binnen nu.
07.00 wei shake
07.30 350 ml melk met brinta
1 stk Banaan
09.00 Trainen
10.30 2 scheppen wei
2 witte botherhammen
1 eetlepel jam
12.30 1 ei + 3 eiwitten/ of 100 gram kippenborst
2 Bruine boterhammen
14.30 3 Botherhammen met gerookte kip
16.15 Avond eten wat de pot schaft
19.00 500 ml halvole melk
2 boterhammen met gerookte zalm (als er tijd voor is)
23.30 of later 300-500 gram kwark
Alvast bedank!
Comment