Haargroei door AS, blijvend of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haargroei door AS, blijvend of niet?

Jongens,

ik heb mijn kuur achter de rug, tren-e en test. Nu aan het nakuren met tamoxifen.

Echter heb ik veel haar gekregen op mijn buik en borst en binnenkant van de biceps. Heb al gelezen en info gezocht dat dit kan voorkomen door de testosteron. Helaas maarja. Ik had nog wel wat vragen voor degene die het weten.

1. Bij de volgende kuur, komt er dan nog weer meer?
    2. Is het blijven of verdwijnt het straks langzaam aan weer?

Desnoods de volgende kuur minder test?

Hopelijk hebben jullie een antwoord! Nogmaals, heb gezocht maar deze antwoorden niet gevonden.

Grusenn

Van test kan je idd meer haargroei krijgen das een normale bijwerking en blijft helaas.
    Ik heb er ook een zooitje haar bijgekregen.
    Face your demons...........

Comment

hmm sheise, word harsen dus haha. Aii aii aii, ervaring mee ? :P

Comment

wie mooi wil zijn moet pijn lijden!oooo ik heb zo een pijn

Comment

hahaha.. erg geruststellend vriend, dankjewel! Maar ik ben er dus gevoelig voor, hopelijk niet voor haaruitval op me koppie dan.

Krijg ik nou bij de volgende kuur met test weer meer dan? SUper dat je zo gauw antwoord kevin!

Comment

Haargroei zou ik me het minste zorge over als je in een kuur zit, als je haaruitval gaat krijgen dan is het een ander geval, al die extra haren is mooi meegenomen toch, lekker warum in de winter.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Blijkbaar ben je er gevoelig voor en zal je idd met een volgde test kuur weer wat meer haar erbij krijgen haha.
              Als ik er niks aan doe ben ik onderhand een gorilla.

Comment

Ik ook maaruh ik ben nog 'naturel', stel je voor als ik aan de test gaat, zelfs mijn schouders zijn behaard!
                Make it happen, shock everyone!

Comment

haha als jullie ooit nog een warm truitje nodig hebben? Brei er zo 1 van natuurlijke stoffen straks..

hmm.. hoe vaak harsen dan? 1x in de maand?

Comment

Originally posted by Growkip View Post
                    haha als jullie ooit nog een warm truitje nodig hebben? Brei er zo 1 van natuurlijke stoffen straks..

hmm.. hoe vaak harsen dan? 1x in de maand?
                    Elke keer harsen als het irritant teveel is geworden.
                    Na een tijdje wordt het opnieuw aangroeien wel minder omdat je steeds ook de haarzakjes er uit rukt.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hmm.. opzich wel logisch.

Okee lets hope so! Ben wel veel gegroeid in massa.. nu 4 split schema en cutten denk ik, strak voor in de zomer! Nog enkele goede tips?

Ook nog nog even nieuw eetschema maken, onderhoud zit rond de 3100. Wil er 200 a 300 onder zitten

Comment

Originally posted by Growkip View Post
                        hmm.. opzich wel logisch.

Okee lets hope so! Ben wel veel gegroeid in massa.. nu 4 split schema en cutten denk ik, strak voor in de zomer! Nog enkele goede tips?

Ook nog nog even nieuw eetschema maken, onderhoud zit rond de 3100. Wil er 200 a 300 onder zitten
                        Op trainingsdagen op onderhoud blijven en op rustdagen er onder duiken door minder carbs te nemen, eiwitten en vetten hoog houden.
                        Gewoon training intensiveren door hoger tempo en korter rust, na de KT een stukje cardio pakken intensief en af en toe HIIT doen. Pas op laatste moment ietsje strakker gaan cutten.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Super, dankjewel marnop. Was iets te snel met lager dan onderhoud zitten, wil geen spiermassa verliezen uiteraard.

Als ik mijn voedingsschema afheb, vind je het goed dat ik die na jou toestuur om even te kijken? Wil in januari beginnen, dus dan heb ik een maand of 5 om strak te worden. Goed haalbaar dus, laatste 2 maand strakker gaan? Ook zit ik aan een volgende kuur te denken, met winstrol dan. Maar weet niet of ik dat hier kwijt kan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X