Body-solid 45 graden/ hack squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body-solid 45 graden/ hack squat

Heeft iemand ervaring met de Body-solid 45 graden/ hack-squat machine?

Body-Solid GLPH1100 [GLPH1100] - €999.00 : Body-Solid Benelux

Ik heb momenteel een legpress en ben aan het overwegen om deze te verkopen en te vervangen met bovenstaande machine. Heeft iemand ervaring met de machine, of deze lekker loopt.

Tevens, ik ben vrij lang (2 meter) en ben bang dat ik niet in het hack-squat gedeelte pas. (Ik heb gemaild naar een verkoper van het spul en die geven aan dat dit geen probleem is, zou het liefst dit door een onafhankelijk iemand bevestigd zien hebben..) Ik wil hem uiteraard wel proberen maar dit kan niet bij mij in de buurt....
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

waarom koop je voor dat geld niet gewoon een powerrack?
    Fear is the mind killer

Comment

ze hadden een vergelijkbare machine op de sportschool waar ik zit. ik ben zelf 198 en had geen problemen met de machine qua grootte

Comment

@STED: Thanks...

@sf01: Ik heb al een powercage. Ik squat ook normaal, maar een machine is lekker voor wanneer ik moe ben of als ik me alleen op de beenspieren wil concentreren

Heeft er nog iemand ervaring mee? En weet iemand nog een beter idee dan hem nieuw voor 800,- te kopen?
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X