gewichtsverschil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewichtsverschil

Zit nu toch echt wel weer is ff met een vraag waar ik niet echt uitkom. Heb al is rond zitten kijken en merk ook dat de volgende 'situatie' blijkbaar vaker voorkomt.

Zit iemand bij in de klas die bijna 10 kg zwaarder is als mij. We zijn ongeveer even lang, ik ben toch echt wel een stukje gespierder en hij heeft naar mijn eigen schatting zo'n 3% meer bf. Spieren wegen zwaarder dan vet, we zijn van dezelfde lengte, dus volgens die theorie zou ik zwaarden moeten zijn dan hem, of tenminste net zo zwaar. Maar dat is dus niet zo, hij is bijna 10 kg zwaarder. Hoe kan dit nu?

Vergeet ik iets? 'Vroeger' zeiden mensen 'zware botten' en dergelijk, maar zover ik weet is dat gewoon onzin. Misschien houd hij meer vocht vast? Maar dan zou je dat toch moeten kunnen zien lijkt mij?

Iemand die er een verklaring voor heeft? Het blijkt wel vaker voor te komen.
    Owner of the Iron Playground.

tja. kan zoveel factoren meespelen.
    Heb je beiden dezelfde weegschaal gebruikt onder dezelfde omstandigheden bijv?
    Misschien zit je ernaast met je schatting?

En er zijn vast nog veel meer mogelijke variabelen. Anders dan dat zou ik het niet weten.
    Zwaardere botten lijkt me vergezocht. Zal misschien iets uitmaken maar niet 10 kg lijkt me.
    Fear is the mind killer

Comment

Denk dat je verkeerd geschat hebt en vergeet ook de benen niet... Weet niet hoe intensief jij je benen traint en hoe intensief hij dat doet? En stel dat jij 80kg weegt (weet niet hoe zwaar je bent, maar is een voorbeeld), dan is 4% bf 3.2kg. Dus stel dat hij net een maaltijd heeft gegeten en wat heeft gedronken, wat gegeten, zwaardere kleren draagt en jij net naar de wc bent geweest, zou het kunnen... Maar toch denk ik dat je iets verkeerd hebt ingeschat
      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

misschien heeft hij wel hele vette poten en jij hebt je misschien gewogen zonder kleding aan en je darmen geleegt enz en hij met kleding aan en volle darmen enz.
        Als je het echt wilt weten zouden jullie toch de zelfde weegschaal op moeten en naakt samen voor de spiegel moeten gaan staan ghe ghe
        Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X